פרטי התלונה

תלונות פופלה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר הזמנה מספר 1034 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
געש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על אי קבלת מוצר (פוף +כרית), הזמנה מספר 1034 שרכשתי בתאריך 05.04.06 במסגרת יריד מוצרים במקום עבודתי. על פי ההסכם היה על החברה לספק את המוצר בתוך 21 ימי עבודה, נכון להיום טרם קרה וכל הנסיונות ליצור עמם קשר עלו בתוהו.
פעמיים הצלחתי לדבר עם נציגי החברה, פע אחת עם נציגת שרות ופעם אחת עם ארי שהזדהה כאחד הבעלים, שניהם הבטיחו לחזור אלי ולא עשו זאת. בשאר הזמן הטלפונים לא זמינים! החברה עושה רושם לא רציני ולא מקצועי באי חזרתה ללקוחות. מספר אנשים נוספים במקום עבודתי נמצאים באותו מצב. לחלק הובטח מענה בתאריך מסוים וזה לא קרה. קראתי את תגובת הבעלים לתלונה באתר- לא נכון, ממש לא חזרתם לכל הלקוחות! אבקש אספקת המוצר מיידית או פיצוי כספי הולם.

כספי סוג הנזק :
אספקת המוצר מיידית ו/או פיצוי כספי הולם. פתרון נדרש :

פופלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה