פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב הורוסקופ יומי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הבת שלי בת 12 ובת דודה שלה הציעה לה להצטרף להורוסקופ יומי בידיעה שזה חד פעמי. היום ראיתי את החשבון ומסתבר שזה יומי!!!! . אף אחד לא טרח לצין שזה שירות מתמשך הטלפון הוא של קטינה.התקשרתי היום לחברת select המקבלת הודעות עבור החברה והמוקדנית הודיעה לי שהם יחזרו תוך 48 שעות!!!!!!!!!!!! ז"א חיובים נוספים.
עגמת נפש סוג הנזק :
ביטול מיידי, החזר כספי גם על עוגמת נפש וגם על חיוב פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית מקבוצת אלרון תעשיות אלקטרוניקה, אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל.

לחברת סלקט ישנם הסכמים עם כל ארבעת המפעילים, והיא שותפה של המפעילים הסלולאריים בתחום החיוב עבור תוכן סלולארי.

חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של סלקט לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. סלקט מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו.

לגבי הפניה שהעברתם אלינו - מדובר בחיוב של חברת UME ולהלן תגובתם:

הנושא נבדק ע"י מחלקה טכנית ולהלן התוצאות:

מהמכשיר הנ"ל נשלחה הודעת סמס אל שרתי המפעיל סלולרי ומשם הופנתה אל מערכת ממוחשבת של ספקיי התוכן.

משלב זה מתבצע באופן אוטומטי ע"י מחשב זיהוי הבקשה ומהותה והלקוח מקבל את מבוקשו או הודעה שגיאה במידה והבקשה לא "הובנה".

הוסבר ללקוח שמדובר בפניה באמצעות סמס לשם רישום לשירות הורוסקופ יומי משמעו של שירות יומי הינו שירות על בסיס יומי בניגוד לשירות חד פעמי.

מכוון שהמכשיר שאותו רכש הלקוח היה בשימוש אצל ביתו בת ה- 12 ומכוון שהמכשיר מורשה ע"י המפעיל לשירותי תוכן וערך נוסף ברמת המפעיל , לא קיימת אפשרות שהמחשב יצור קשר עם אחד ההורים לבקשת אישור רישום לשירות יומי.

כמו כן בכל מדיה בה מפורסם השירות וכמותו שירותים נוספים או שונים כגון צלצולים , משחקים , טפטים וכו, קיים הסבר ומחירון.

בכל פרסום על שירות יומי קיים הסבר וניתנת דוגמה כיצד להירשם וכיצד ניתן להפסיק את השירות באופן אוטומטי.

לדוגמה:

בכדי להרשם שולחים: "מזל דגים"
בכדי להפסיק את השירות שולחים: "מזל הפסק" או "מזל ביטול"

לצערנו הילדה השתמשה בשירות ע"פ המלצת בת דודתה ולא קראה את ההסבר ולא את הוראות הביטול ולכן במשך כל התקופה בה היה הלקוח רשום לשירות הוא קיבל 2 הודעות יומיות עם תחזית הורוסקופ יומי.

כמו כן במשך כל התקופה התקבלו מהמכשיר למעלה מ - 70 הודעות סמס לבקשות תוכן נוסף על שירות זה.

הוסבר ללקוח כי שירותי ערך מוסף קיימים בכל העולם אצל כל מפעיל סלולרי וקיימת אחריות של בעל המכשיר לגביי השימוש הנעשה בו ובמיוחד כשהמכשיר אינו נמצא ברשותו באופן קבוע.

לבקשת הלקוח הופסק השירות מייד ע"י ספק התוכן באופן שבו לא היה כל צורך של שליחת סמס להסרת השירות.

כמו כן הוצעה ללקוח אפשרות של חסימת שירותי ערך מוסף מחברת סלקט עבור המכשיר הסלולרי שברשותו.

הלקוח הסכים ובקשת חסימה הועברה בהתאם.

הלקוח הודה על השירות והתגובה המהירה.

תגובה:
המנוי נחסם לכל השירותים המועברים דרך חברת סלקט. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה