פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חן סלולארי ע"י חב' cellact נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
למרות שביקשתי להפסיק את שרות החברה לא רק שלא זוכיתי ,אני ממשיכה לראות את החיובים שלהם בחן הסלולארי

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית מקבוצת אלרון תעשיות אלקטרוניקה, אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל.

לחברת סלקט ישנם הסכמים עם כל ארבעת המפעילים, והיא שותפה של המפעילים הסלולאריים בתחום החיוב עבור תוכן סלולארי.

חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של סלקט לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. סלקט מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו.

לגבי הפניה שהעברתם אלינו - מדובר בחיוב של חברת Micropay ולהלן תגובתם:

לאחר בדיקה עולה כי החיובים עבור שירות המנוי הופסקו בתאריך 29.10.2006 לאחר פניית הלקוחה לשירות לקוחות ביום חמישי ה- 26.10 וחזרת נציג שירות ללקוחה לטיפול בפנייה ביום ראשון ה- 29.10.

מאז לא חוייב חשבון הלקוחה עבור שירותים אלו.



תגובה:
כמחווה של רצון טוב הוחלט לזכות את הלקוחה על החיובים בחודש אוקטובר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה