פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בירור גביה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי בחברת סלקום ובחשבון שהגיע מופיע חיוב עבור חברת "סלאקט" פניתי לחברת סלקום על מנת לברר על מה חויבתי. ואלו הפנו אותי לחברת סלאקט על מנת לברר את פרטי החיוב.

כאשר מתקשרים לחברה עונה מוקדן אשר רושם את פרטי המתקשר ומבטיח כי נציג החברה יצור קשר עם הלקוח תוך 48 שעות.

פניתי לחברה כבר פעמיים ועדיין אף אחד לא חזר אלי.
לחזור ללקוח ולהגיד על מה חויב בחשבונית של 11.9.06- פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית מקבוצת אלרון תעשיות אלקטרוניקה, אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל.

לחברת סלקט ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים.

חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של סלקט לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. סלקט מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו.

לגבי הפניה שהעברתם אלינו - מדובר בחיוב של חברת Micropay בעקבות פנייתכם פנינו לחברת Micropay ולהלן תגובתם:

בעקבות הפניה החוזרת שבנו וביצענו שיחה טלפונית עם הלקוח, איליה . בשיחה טען הלקוח שפנה שלוש פעמים למוקד השירות לבירור חיוב של שקל בחשבון הטלפון ולא חזרו אליו כלל. יש להדגיש כי איליה קיצר מאוד בשיחה ולכן לא ניתן היה לברר פרטים מלאים נוספים.

לאחר בדיקה שעשינו עולה כי איליה פנה פעם אחת בעבר בלבד למוקד שירות הלקוחות ואכן חזר אליו נציג שירות עם הסבר על החיוב אותו הוא זיהה והכיר.

לאחר השיחה הנוספת ביצענו ניסיונות חוזרים ונישנים ליצור קשר שוב עם איליה כדי להבהיר את העניין אך הן לא צלחו ומספר הודעות שהושארו בתא הקולי של מנויו לא נענו.

לסיכום, לא ברור לחלוטין מה אירע בעבר ומדוע איליה לא קישר את ההסבר שניתן לו בעבר לשירות.

לא הצלחנו גם לברר אם איליה פנה לספקי שירות נוספים שחייבו אותו או לא, דבר שיכול להסביר את הבלבול.

בכל אופן ההסבר על החיוב של שקל אחד בחשבון ניתן לאיליה וברור לו.



תגובה:
ההסבר על החיוב של שקל אחד בחשבון ניתן לאיליה וברור לו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה