פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר וכזב!! לא היה זיכוי מעולם!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תזכורת קטנה לתלונתי מס' 15609.
"בסוף חודש אוקטובר בשעה 18:49 קיבלתי הודעת SMS ממספר טלפון 3232 שאומרת "YOUR PASSWORD" וסיסמא.
השארתי את ההודעה במכשיר הסלולר שלי מכיוון שידעתי שהמכה תגיע מצפון.
ואכן אירוניה אכן המכה הגיע מצפון (החברה הזו יושבת באיזור חיוג 09) ראיתי חיוב כספי בחשבון הטלפון שלי עבור שירות של החברה הנ"ל, לאחר פניה לחברת אורנג' הפנו אותי לחברת סלקט.
בחברה ישנו מענה קולי אשר בו מובטח כי תוך 48ש' יחזור נציג שירות.
ואכן תוך פחות מ-3ש' חזר נציג שירות בשם אסף אשר רצה לדעת על מה תלונתי, הסברתי לנ"ל כי ישנו חיוב שלא מוסבר בחשבון הטלפון שלי אומנם סכום החיוב הוא מזערי אך זו עדיין לא סיבה מוצדקת לגבות ממני כסף עבור משהו שלא עשיתי, שאלתי את הנ"ל מי זו החברה הזו בכלל ואיזה שירותים היא מספקת, הנ"ל הסביר לי כי אותה הודעה הנזכרת לעיל הינה הודעה ממספר טלפון שלהם וכי נרשמתי לאתר RINGO ולכן חויבתי מכיוון שנרשמתי למערכת.
הסברתי לאסף כי איני משתמש בכל נושא הרינגטונים אנימציות וכו' וכי אין לי בכלל אינטרנט בטלפון כך שגם איני יכול לקבל הודעות MMS ו\או להתחבר לאינטרנט כדי להוריד את הצלצול למכשיר האורנג' גם אם ממש רציתי.
הנ"ל התעקש כי אכן נרשמתי לאתר ועשיתי זאת בשעה 8:00 בערב ובנוסף אמר לי "זה כולה חצי שקל חיוב, השיחה הזו עולה יותר" סליחה?! האין זו חוצפה?! היום זה חצי שקל ומחרתיים זה 200 שקל או יותר נכון "כולה 200 שקל".
הסברתי לאסף כי לפי פרטי ההודעה שנמצאת במכשיר הסלולר שלי שעת קבלת ההודעה הינה 18:45 בערב, דהיינו שעתיים מוקדם ממה שהוא טוען, הבהרתי כי אין סיכוי שנרשמתי לאתר בשעה שכזו מכיוון שאיני בבית בכלל בשעה 19:00 בערב ודרשתי שיזכה אותי, הנ"ל אמר כי אינו יכול לזכות וכי צריך לפנות בפקס או במייל להנהלה, ביקשתי מאסף מנהל שיכול לאשר דבר שכזה אך הוא טען כי אין מנהל כרגע, ביקשתי אחראי משמרת והנ"ל טען כי הוא המנהל משמרת.

אם כן, שלחתי את המייל לחברה, לאחר כשעה קיבלתי תשובה שהמנוי שלי נחסם מכיוון שחשפתי סיסמא (למי לעזאזל היה מנוי בדיוק...?!?!).
לאחר כיומיים לערך קיבלתי הודעת מייל חדשה שאמרה "בקשתך נדחתה".
ואכן דבר זה העלה בי חיוך, כך חברה מסודרת שולחת מייל?! שלחתי שוב פעם מייל עם דרישה של אותו אדם שענה לי להודעה להזדהות ולהציג עצמו ובנוסף ליצור עימי קשר בנייד, ואכן עברו כבר 4 ימים לערך ועדיין אין קול ואין עונה.

זהו ביזיון וגניבת כסף! מכיוון שלחברתכם ישנו הסכם עם חברות הסלולר זה נותן לכם ליגיטימציה לטחוב ידיכם עמוק לכיסו של הצרכן ולקחת כסף שלא שייך לכם ואחרי זה לתת ללקוח "לשבור את הראש" עם החברה בשביל לקבל זיכוי עבור משהו שהוא לא עשה?! זהו ביזיון וגזל, חוצפה!"


-אם כן בהמשך לתלונה מס' 15609 נאמר לי כי לפנים משורת הדין החברה הנ"ל דהיינו סלקט תזכה אותי עבור סכום הכסף שהיא גבתה תוך הדגשת סכום הכסף בצורת העלבה (0.5ש"ח) ע"מ להדגיש את הסכום הזעום שכביכול בגללו היני טורח להתלונן!
אם כן תשובת החברה הייתה כמצויין לעיל שהם יזכו אותי עבור סכום הכסף, אם כן, שקר וכזב לא זוכתי! אבקש לזכותי מייד בסכום שגביתם ללא זכות ללא קשר לכך שהסכום הינו זעום! זה העיקרון ולא הכסף! אל תגבו כסף שלא מגיע לכם!

בנוסף באותה תשובה של החברה כפי שפורסם באתר הייתה הערה כי ישנם לוגים ע"מ להוכיח שבאמת השתמשתי בשירות שלהם, אם כן, אני מוכן שיציגו בפניי לוגים + מספרי כתובת IP ע"מ שיכיחו שבאמת אני זה שהתשתמש בשירותים שלהם!
+נזק כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא! פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל.

לחברת סלקט ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים.

חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של סלקט לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. סלקט מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו.

לגבי הפניה שהעברתם אלינו – מדובר בשירות של חברת GOLDRUSH - פנינו אליהם בנושא ולהלן תגובתם:

מבדיקה שנערכה מול אורנג', המספר הסלולארי של הלקוח אכן זוכה לפני מספר ימים. שוחחנו עם הלקוח ויידענו אותו. העיכוב נבע מתהליכים טבעיים מול חברות הסלולאר ולא חלילה מסיבה אחרת. ברגע שהודענו על זיכוי התהליך בוצע מול הגורמים ואנשי הקשר המתאימים.

תגובה:
המנוי של הלקוח זוכה (עוד בטרם שליחת תלונה זו). פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה