פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה עבור שרות שלא הוזמן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני בעל מס' מכשירי טלפון ניידים , השבוע אני מגלה שחברת סלקט גובה ממני כסף עבור שרות שמעולם לא הזמנתי (הודעות , רינגטונים וכיוב' ) ,החמור זה כשביקשתי לקבל פרטים אודות השרות שכביכול הזמנתי נתבקשתי לשלוח חשבונית של חברת סלקום וצילום תעודת הזהות שלי המעידים שאני הבעלים של המכשירים הניידים .זאת אומרת כדי לחבר אותי לשרות אין צורך לשיטתם באישור כתוב אולם לקבל פרטים אודות החיובים שחייבו אותי הם מבקשים אישורים כתובים , פשוט חוצפה .הדובדבן שבקצפת הוא שביקשתי מחברת סלקום לנתק אותי מחברת סלקט ותשובת סלקום הייתה שלא ניתן לעשות כך ואין להם נגיעה לחברת סלקט . אז החלטתי לגלות לכם סוד קטן , לאחר שבדקתי והפכתי בדבר , עולה כי חברת סלקום הינה אחת השותפות בחברת סלקט , ותחשבו על זה .כי התגובה הבאה שלהם תהיה בבית המשפט .
כספי סוג הנזק :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל.
לחברת סלקט ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים.
חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של סלקט לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. סלקט מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו.
לגבי הפניה שהעברתם אלינו – מדובר בחיובים של 2 חברות: חברת UME וחברת שמיר מערכות - פנינו אליהם בנושא ולהלן תגובתם:

חברת UME: הלקוח קיבל הסבר חוזר על השירותים שהוזמנו ובעבורם חוייב.
הוסברה ללקוח הדרך שבה מתבצעת הזמנת התוכן (ע"י שליחת סמס עם קוד השירות למספר 6090). השירותים שהלקוח חוייב עבורם אינם שירותים שנרשמים אליהם אלא שירותים חד פעמים כלומר נשלחת הודעה עם קוד פריט למספר 6090 והמערכת מבצעת אנליזה לתוכן המבוקש ומחייבת עבורו.
כמו כן הובהר ללקוח מהם דרכי הפרסום וניתנו לו דוגמאות עבור תוכן שהוזמן.

הלקוח בדק עם ביתו (שהיא זאת שהזמינה את השירותים) ואימת את נושא ההזמנה. הוסבר ללקוח שהבקשה לשליחת צילום ת.ז וחשבונית הינה בקשה לגיטימית מכיוון שאין באפשרותנו לאמת נתונים בדרך אחרת וגם זאת כמחוות שירות ורצון טוב לספק לו אינפורמציה על התוכן שהוזמן.
הלקוח הבין את מהות השירות עליו חוייב, והשיחה התנהלה ברוח טובה.
חברת שמיר מערכות:

הלקוח צרך שירותי תוכן דרך האתר wap.co.il. נציגי השירות של ספק התוכן שוחחו עם הלקוח, אומתו עמו פרטי ההרשמה לשירות והובהרו לו החיובים.

בנוסף, הלקוח נחסם לשירות לפי בקשתו.

תגובה:
הסבר מפורט על מהות החיובים נמסר ללקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה