פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות שלא נעשה!!! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני האחרון קיבלתי מחברת הסלולר שלי חיוב גבוה בהרבה ממה שבד"כ אני מקבל. בשיחה עם חברת הסלולר הודיעו לי שהחיוב הגיע מחברת סלקט.
לאחר שיחה עם מוקד הודעות של החברה הודיעו לי שיחזרו אלי תוך 48 שעות. למחרת אכן קיבלתי שיחה מהמוקד לקוחות של החברה, שבה ניסו לשכנע אותי שאשתי שלכה סמסים ואצלם אין שום טעות. מכיוון שבשעה שסלקט טוענים שאשתי שלכה סמסים למשחק טלויזיה, היא הייתה בעבודה ויש לי הוכחות לכך, ביקשתי לדבר עם אחראי משמרת. נאמר ע"י המוקדן שיחזרו אלי תוך 48 שעות. אחרי יומיים חזרו אלי, אך לא אחראי משמרת, אלא מוקדנית שניסתה לשכנע אותי שאו שאשתי למרות שהייתה בעבודה ביצעה את שליחת הסמסים והיא לא זוכרת (מדובר על למעלה מ-70 סמסים!!!) או שמישהו באורך פלא גנב את מכשיר הפלאפון שצמוד לאשתי, עשה מה שעשה ואז החזיר את הפלאפון לאשתי וכל זאת מבלי שהיא שמה לב. ביקשתי עוד הפעם לדבר עם אחראי משמרת ונאמר לי שיחזרו אלי מינימום עוד 48 שעות. לאחר חמישה ימים שלא חזרו אלי פניתי לחברה ואיימתי בתביעה ורק אז לאחר כשש שעות בערך חזרה אלי אחראית משמרת, שאמרה שאין מה לעשות ואשתי השתמשה בשירות. ביקשתי אותה את מספר הטלפון של משרדי החברה או את הכתובת והיא סירבה לתת לי את זה בטענה שאין לה את זה (והיא אחראית משמרת של פניות לקוחות). לסיכומו של עניין סלקט חייבו אותי למעלה מ-300 ש"ח על דבר שלא השתמשתי ואני יכול להוכיח שלא השתמשתי.
מכיוון שלא מטפלים בי ברצינות, המקרה יועבר בימים הקרובים לעו"ד שלי, למועצה להגנת הצרכן, לארגון אמון הציבור ולמשרד התקשורת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל.
לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים.
חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו.
לגבי הפניה שהעברתם אלינו – מדובר בחיובים של חברת טלמדיה - פנינו אליה בנושא ולהלן תגובתה:
"יצרנו קשר עם מר יהלום והסברנו לו שלפי המערכות שלנו ושל חברת הסלולר נעשה שימוש ודאי במכשיר הנייד שברשותו.
לא התגלתה תקלה טכנית כלשהי באשר לטענתו ועל כן אין באפשרותנו להיענות לתביעותיו."
תגובה:
מנהל מטעם הספק יצר קשר עם הלקוח והסביר לו את הנושא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה