פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב קטין בשליחת sms נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רציתי להתייעץ איתכם על המקרה הבא שקרה לבני.

בני בן 8.5 וגולש כמו רבים להנאתו באינטרנט.

קבלתי לביתי היום את חשבון הסלולארי מסלקום וחוייבתי 390 ש"ח על שם חברת סלאקט.

בשיחתי עם סלקום (לאחר שנדרש ממני זיהוי -תעודת זהות ,מספר כרטיס אשראי כפי שמתבקש)התברר שבני עשה שימוש באינטרנט במשך 3 ימים
בשעות מסויימות עם מספר הפלאפון שלי(הפלאפון צמוד אלי ובני זוכר את
המספר בעל פה) באחד האתרים בשליחת sms בעלות 10 ש"ח כדי לקבל בונוס במשחק קרב אונליין.( הדרישה היא רק מספר פלאפון ואין שום אמצעי אבטחה נוספים לשם שימוש זה ).
כמו כן אין הגבלת גיל למרות שמדובר באתר העושה שימוש ציני בילדים לחיוב חשבון בשליחת sms. הרי כל אחד שמכיר את מספר הפלאפון שלי יכול לגרום שאחוייב למרות שלא עשיתי שימוש בתוכן זה.

הרי בני קטין , ובאתר הספציפי לא נקטו באמצעי בטיחות נוספים(תעודת זהות תאריך לידה מלא וכדומה),אלא רק בכתיבת מספר הפלאפון לשלוח הודעות.
בנוסף לכך, האם אין כאן עבירה על חוק הגנת הצרכן בנוגע לקטינים :
בהגנת זכויות הקטינים כתוב : "פרסומת ודרכי שיווק אסורים מחמת הטעיה, גיל, תמימות וחוסר ניסיון.לא יעשה אדם פרסומת ודרכי שיווק המכוונים לקטינים שיש בהם ניצול לרעה של דמיונם ושל נוחותם להתרשם,אמונם,תמימותם וחוסר נסיונם.
לא יעשה אדם פרסומת ולא ינקוט דרכי שיווק שיש בהן עשיית שימוש בפרטים אישיים של קטין או בפרטיים אישיים של אדם אחר שהתקבלו באמצעות קטין, אלא בהסכמת הורה . לעניין זה פרטים אישיים -כל אחד מאלה: שם,כתובת, לרבות דואר אלקטרוני ,מספר טלפון".
סלקום מתנערת מהאחריות והפנת אותי לספק סלאקט.

פניתי אליהם היום ועדיין מחכה לנציג שירות.
ראיתי באתרכם שאין זו תלונה ראשונה לחברה זו.
האתר שבני שיחק:http://www.kravonline.com/index.php
ברצוני להעיראת תשומת לבכם שבערוץ 10 יש שעשועון דומה שעלות שליחת sms 5 ש"ח ,ובמפורש נאמר שם שרק מגיל 18 מותר ואין נותנים לילדים בפחות מגיל זה להשתתף.
מבקש זיכוי מלא מהחברה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל.
לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים.
חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו.
לגבי הפניה שהעברתם אלינו – מדובר בחיובים של חברת micropay - פנינו אליה בנושא ולהלן תגובתה:
חיובי הלקוח נעשו לאחר ששלח הודעת SMS לקבלת השירות עבור כל אחד ואחד מהחיובים הבודדים. כלומר נשלחו עשרות הודעות SMS ממכשיר הלקוח לקבלת השירות.
בשום מקרה לא נעשים חיובים על סמך הקשת מספר טלפון בלבד אלא רק כתגובה לבקשה לשירות שנשלחה באותו רגע מהמכשיר שחויב וכפי שנעשה במקרה זה.
מעבר לאמור, אחראי מטעם השירות חזר ללקוח והנושא נבדק והוסבר ישירות מולו.
תגובה:
אחראי מטעם השירות חזר ללקוח והנושא נבדק והוסבר ישירות מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה