פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מהטוקמן ע"י חברת סלקט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני שמעון זוארץ נייד 052-8939300 נעשה ע"י בעל הבית שלי טוקמן מטעם העבודה שלי. אך מאותו היום פשוט חברת סלקט שלחה המון הודעות ללא הרף. אשר הורידה ממני שיחות מהטוקמן וכשפניתי אליהם הם טוענים שהם לא יכולים להחזיר לי את החיובים שגזלו ממני. אני מעוניין ששטפלו בבעיה שלי .
כספי סוג הנזק :
להחזיר לי את החיובים שחברת סלקט גזלה ממני ע"י ההודעות ששלחו אלי פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל.

לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים.

חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו.

בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת Micropay - פנינו אליהם בנושא והם עדכנו אותנו כי הטיפול נסגר מול הלקוחה (שרית) ב 5.2 בצהריים - עוד לפני קבלת הפניה מאתרכם.

תגובה:
הטיפול נסגר מול הלקוחה (שרית) ב 5.2 בצהריים - עוד לפני קבלת הפניה מאתרכם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה