אלדד - שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים בעבור שירות שהלקוח נרשם אליו בצורה אקטיבית. לאחר פנייתו של הלקוח, נעשו מספר נסיונות לצור עמו קשר אך הוא לא היה זמין. ב 25.8 נוצר עמו קשר, הוסבר לו על מה היה החיוב וכיצד הוא נרשם לשירות. כמו כן, הלקוח הוסר מהשירות לבקשתו. אחראית מטעם השירות חזרה היום ללקוח והנושא הוסבר לו שוב. |
תגובה: |
אחראית מטעם השירות חזרה ללקוח והנושא הוסבר לו שוב. |
פתרון: |
|
|