פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודת מרמה של חברת סלקט (נוכלות אמיתית) נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חוצות שפעים כתובת:
תיאור הבעיה:
ב25.1 כנראה שהכנסתי את שמי באיזהשהוא אתר וכנראה שבאותיות קטנות היה רשום שזה עולה כסף.
חברת סלקט שלחה אליי הודעות בתשלום של 13 שקל כל אחת המשך 9 חודשים
ופשוט לא שמתי לב לזה הסכום מגיע בערך ך 800 שקלים
אף אחד לא ידע אותי או אמר שאני משלם על כל הודעה שאני בכלל מוחק ולא אכפת לי ממנה 13 שקל!!! זאתי עבודת נוכלות להשאיר מישהו ככה בלי להגיד לו כלום. אני לא מאלה שבודקים כל חודש את החשבוניות וחבל שזאתי הדרך של חברות ישאליות להרוויח כסף
כספי סוג הנזק :
החזר מלא של הכסף פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
אלדד - שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "דאבלטק", אחראית מטעם השירות חזרה ללקוח והנושא טופל מולו. תגובה:
אחראית מטעם השירות חזרה ללקוח והנושא טופל מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה