פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים באמצעות אורנג' - גניבה לאור יום מהחשבון נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחרונה שמתי לב שהחל מיוני 2010 חברת Cellact גובה מידי חודש כ-53 ש"ח באמצעות חברת אורנג' בגין צריכת תוכן כביכול בחשבון נייד של אשתי. שבוצע באמצעות הנייד.
מעולם לא שמעתי את שמה של החברה הנ"ל, מעולם לא חתמתי על הסכם כלשהו לצריכת תוכן באמצעות המכשיר הנייד לא עם אורנג' ולא עם אף ספק אחר.
הפעולה המתבצעת בשיתוף פעולה של אורנג' היא גניבה לאור יום. מבקש החזר מלא של כל החיובים ומבקש שלא להיות נמען לאף תוכן שאתם כביכול מספקים ו\או מפיצים.
אובדן זמן סוג הנזק :
החזר מלוא החיובים. פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה-שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "גרטלר דוידוב תקשורת בע"מ (sense)", שירות הלקוחות מטעם חברת "גרטלר דוידוב תקשורת בע"מ (sense)"חזרו אל הלקוח והנושא טופל מולו. תגובה:
נציגת שירות הלקוחות מטעם חברת "גרטלר דוידוב תקשורת בע"מ (sense)"חזרה אל הלקוח והנושא טופל מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה