|
|
|
|
|
|
חיוב ללא ידיעה ועל מה |
נושא התלונה: |
גרונדלנד ירדן |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סלקט בע"מ ת.ד. 286 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי גרונדלנד ירדן יש שני טלפונים ברשותי בחברת אורנג' . מדי חודש חברת סלקט מורידה כ 10 שקלים מכל מכשיר בממוצע, אבקש לדעת על מה לכל הרוחות מורידים לי את הכסף הנ"ל ולהפסיק כל שירות שכזה (שלא ביקשתי כמובן ) לאלתר!!!!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
תגובה הולמת+ הסבר והכי חשוב הפסקת השירות! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellact (סלאקט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאיה-שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "speedbit", שירות הלקוחות מטעם חברת
" speedbit" חזרו אל הלקוחה והנושא טופל מולה |
תגובה: |
נציגת שירות הלקוחות מטעם חברת "speedbit" חזרה אל הלקוחה והנושא טופל מולה. |
פתרון: |
|
|
|