פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב במרמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת סלקט שלחה לאבי מיסרונים כמה חודשים וחייבה אותו על כך ללא ידיעתו והסכמתו, בסכומי כסף ,
.
סלקום הביאו לי את הטלפון שלהם ומתברר שלמספר עונה שירות לקוחות ורק אחרי 48 . שעות יחזרו אליי.
אשמח לדעת מה אפשר לעשות בנידון.
כספי סוג הנזק :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה-שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו.בנוגע למקרה הנ"ל - מבדיקה שערכנו- המנוי שחויב הוא 0523204765.
מדובר בחיובים של חברת "אמיגוצאט", נציג שירות הלקוחות מטעם חברת "אמיגוצט" חזר אל הלקוח והנושא טופל מולו.
תגובה:
נציג שירות הלקוחות מטעם חברת "אמיגוצט" חזר אל הלקוח והנושא טופל מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה