פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה ממדרגה ראשונה! נושא התלונה:
חדד דורין שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב10 חודשים האחרונים חברה זו גובה משני מכשירי פלאפון שבבעלותי כ100 שח כל אחד!! מדי חודש על שירותי תוכן! שלא הגיוני שנעשו! המכשירים האלו בבעלות אימי שלא יודעת אפילו לשלוח הודעות או להיכנס למחשב כלשהו ולצרוך שירותי תוכן אלו!
זאת גנבה לאור היום!! ממש כך! התקשרתי לאורנג אבל הם כמובן גילגלו את האחריות לחברה הנ"ל. התקשרתי לחברה ושלחתי איימל בבקשה לחסום את שרותם ולא נעשה עדיין כלום בעניין וההודעות ממשיכות להישלח וכמובן גביית הכסף!
לטיפולכם המסור!

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה-שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו - המנוי שחויב דרך חברת סלקט הוא 0547789850 - מדובר בחיובים של חברת "גרטלר דוידוב תקשורת בע"מ (sense)", שירות הלקוחות מטעם חברת "גרטלר דוידוב תקשורת בע"מ (sense)" חזרו אל הלקוחה מס' פעמים מיום פנייתה והנושא טופל מולה. תגובה:
נציגת שירות הלקוחות מטעם חברת "גרטלר דוידוב תקשורת בע"מ (sense) " חזרה אל הלקוחה והנושא טופל מולה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה