פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יובים בסלולרי עבור שרות תוכן- אס.אם.אסים מפגרים של אסטרולוגיה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 כתובת:
תיאור הבעיה:
מחוייבת מעל 100 ש"ח כל חודש כבר חודשיים, עבור הודעות אס.אם.אס שלשונן - "אם את רוצה לשמוע את התחזית האסטר... לחצי send "
כבר 3 פעמים שהשארתי הודעה לנתק אותי ולא חזרו אליי.
לציין- שעצם שליחת ההודעות מחייבת אותי בכסף, ללא קשר לקריאתן או שימוש המשכי בתוכנן.
די לגנוב אותי! במאה שקל יכולתי לקנות 3 חבילות טיטולים.
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי והחזר כספי פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
ארינה-שירות לקוחות. שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "גרטלר דוידוב (sens)", שירות הלקוחות מטעם חברת " גרטלר דוידוב (sens)" חזרו אל הלקוחה והנושא טופל מולה. תגובה:
נציגת שירות הלקוחות מטעם חברת " גרטלר דוידוב (sens)" חזרה אל הלקוחה והנושא טופל מולה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה