פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזל, תרדו ממני ותפסיקו לחייב אנשים סתם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי גיליתי חיובים בחשבון שלי מחודש ינואר עד להיום, באופן סיסטמטי בסכום 51.722 או 53.720 סה"כ מסתכם בכ_ 460 ש"ח. התקשרתי לאורנג וביקשתי חסימה מיידית, התקשרתי אליכם ונציגה חזרה אליי כעבור יומיים והבטיחה לי החזר 80% אחוז מהסכום - לא מקובל עליי. לא קיבלתי החזר כספי עד להיום ובנוסף לכך בחשבונית הבאה שלי גיליתי שוב הורדה והפעם ב- 5.172 ש"ח. אני לא מבינה את החוצפה שלכם כאשר אתם חסומים ע"י אורנג' ועדיין מעיזים להפר חוקים ולחייב אותי. אבקש את טיפולכם המיידי והחזר כספי מלא של כל הסכום ולא רק 80% . אם דבר זה לא יבוצע אדאג להגיש תביעה משפטית וכמו כן לאחד את כל התלונות של הציבור נגדכם ופניה למדיה וכל בו טק
גניבת כסף סוג הנזק :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
ארינה-שירות לקוחות. שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת "גרטלר דוידוב (sens)", שירות הלקוחות מטעם חברת " גרטלר דוידוב (sens)" חזרו אל הלקוחה והנושא טופל מולה. תגובה:
נציגת שירות הלקוחות מטעם חברת " גרטלר דוידוב (sens)" חזרה אל הלקוחה והנושא טופל מולה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה