פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים על שירותי "תוכן" ללא ידיעת לקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 כתובת:
חוצות שפיים מיקוד 60990 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
גם אני נפלתי קורבן לחברת CELLACT (סלקט). מספר תאגיד 512958679.
http://www.cellact.co.il/
אותה שיטה בדיוק. נכון להיום יותר מ 300 ₪ נזק. וזה לא נגמר. אבל אסור לבנות על טוב לב ומצפון של חברה "טכנולוגית" CELLACT (סלקט). אני רואה עשרות תלונות רק באתר זה ב 4 שנים אחרונות. מה אתם חושבים, איזה אחוז מנפגעי רמאות ומרמה מתלוננים? ברור שתופעה זאת רחבה מאוד ויש מאות אם לא אלפי נפגעים. וחברת CELLACT (סלקט) כנראה חייה עם זה טוב. וממשיכה לתת תשובות מתחמקות על כך שהיא רק צינור טכנולוגי. צינור שמשמש לרמאות וגניבה שיטתית. יש דרכים לטפל בנושא גם בלי בית משפט. יש היום מספר פוליטיקאים ועיתונאים שישמחו להשתתף בטיפול בנושא.
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
הפסקת חיובים + החזרת כסף פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
ארינה-שירות לקוחות. שם ותפקיד:
שלום רב, חברת סלקט הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרת לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל. לחברה ישנם הסכמי העברת הודעות עם כל ארבעת המפעילים. חשוב לציין כי שירותי התוכן אינם של סלקט אלא הם מופעלים על ידי גורמים חיצוניים המשתמשים במערכות הטכנולוגיות של החברה לצורכי קישוריות למערכות ה- SMS של המפעילים הסלולאריים ובאמצעות מערכות אלו הם יכולים להעביר את התכנים שלהם למנויים הסלולאריים. גם הגביה עצמה נעשית על ידי המפעיל הסלולארי, אשר מעביר למפעיל התוכן, באמצעות מערכות סלקט, את חלקו בתשלום עבור השירות שסופק על ידו למנוי הסלולארי. החברה מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד ואין בינה לבין המנוי הסלולארי כל קשר חוזי והיא אף אינה מספקת לו שירות כלשהו. בנוגע למקרה הנ"ל – מבדיקה שערכנו, מדובר בחיובים של חברת " simaneyderech", שירות הלקוחות מטעם חברת " simaneyderech" חזרו אל הלקוח והנושא טופל מולו. תגובה:
נציג שירות הלקוחות מטעם חברת " simaneyderech" חזר אל הלקוח והנושא טופל מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה