פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים על שירות "תוכן" ללא ידיעת הלקוח cellact נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 כתובת:
תיאור הבעיה:
גם אני נפלתי קורבן לחברת CELLACT (סלקט). מספר תאגיד 512958679.
במשך שנה וחצי גבתה ממני החברה תשלום על שירות שמעולם לא ביצעתי דרך מירס.
ביקשתי מהם את פרטי ההרשמה והדבר היחיד שהם הציגו זה תאריך של הודעת sms שבו לטענתם התחברתי לשירות. כמובן שלא נשלח מעולם sms כזה.
בנוסף ביקשתי פרטי הרשמה כמו: i.p של המחשב שאישר את התקנון או לפחות לראות את ה sms שכביכול שלחתי.
הם הפנו אותי לחברת פיילפלייר (fileflyer) בטענה שפיילפלייר היא זאת שחיברה אותי לשירות ואצלה אקבל את פרטי ההרשמה. לחברת פייל פלייר אין שירות לקוחות טלפוני. הדרך היחידה ליצור איתה קשר זה באמצעות מייל באנגלית.
חברת פיילפלייר הפנתה אותי חזרה לסלקט בטענה שהפרטים אצל סלקט.
לא קיבלתי את פרטי ההרשמה ולא פיצוי כספי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מיידי פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
חן, שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,

הנדון: מספר טלפון סלולארי 0578110838
מכתבך מיום 13.03.2011

קיבלנו בתודה את מכתבך אשר בסימוכין.

כרקע לפנייתך נציין כי חברתנו הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרות לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל, אך השירותים אינם של חברתנו אלא מופעלים על ידי גורמים חיצוניים - ובמקרה זה, על ידי חברת ספידביט (להלן: "ספק התוכן"). חברתנו מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד, ואין בינה לבין המנוי הסלולארי קשר וחברתנו אף אינה מספקת למנוי עצמו שירות כלשהו.
לגופו של עניין, על רקע פנייתך, ערכנו בדיקה עם ספק השירות הרלוונטי אודות הטענות המועלות במכתבך ובקשר עם קו הטלפון שמספרו 0578110838.
בהתאם לבדיקת ספק השירות, החיוב נעשה כדין - הרישום לשירותי ספק השירות היה אקטיבי לאחר שנקראו תנאי השימוש (לרבות תנאי התשלום) ולאחר שבוצע אימות אקטיבי של ההתקשרות (בעל המכשיר השיב לספק השירות באמצעות מסרון - SMS ותוך הקלדת קוד ספציפי שנשלח אליו). השירות הופסק מיד עם פנייתך לספק התוכן.

התייחסות ספק התוכן מצ"ב כנספח למכתבנו זה.


על רקע האמור, ועל פניו, איננו מוצאים הצדקה לדרישתך מספק התוכן להשבה רטרואקטיבית של חיובים, ככל שהיו, ממכשיר הטלפון הסלולארי.

כמובן, ככל שעולות מצידך שאלות נוספות או ככל שהמידע שנמסר לחברתנו אינו נכון, אנא הודיענו דבר, ואנו נפעל לנסות ולסייע, ככל שניתן.


תגובה:
מענה ספק התוכן:

אודות שירות FileFlyer

שירות FileFlyer הינו אתר אינטרנט המשמש להעברה של קבצים גדולים (עד 2GB). משתמשי השירות יכולים להעלות קבצים לשרתי FileFlyer ולקבל קישורית (link) ייחודית להורדת הקובץ, אותה ניתן לשלוח בדוא"ל או בכל דרך אחרת. חשוב לציין כי לא ניתן לשלוח קבצים גדולים בדואר אלקטרוני ומכאן חשיבותו הרבה של שרות זה.
כל משתמש יכול להעלות ולהוריד קבצים משרתי השירות באופן חופשי, אולם כאשר קיים עומס על שרתי ההורדה של השרות (או כאשר הקובץ המורד הינו גדול מ- GB1), נחסמת האפשרות להורדה בחינם והשרות באותו זמן ניתן רק למשתמשים אשר רכשו קוד גישה מתאים. בפני המשתמשים עומדת האפשרות להמתין לירידת העומס ולקבל את השרות בחינם או לרכוש קוד גישה לשירות ולקבל גישה מידית בכל עת.

שליחת קובץ באמצעות השירות

השולח ניגש לעמוד הבית של השירות; בוחר את הקובץ שברצונו לשלוח; מזין את כתובת הדואר האלקטרוני של הנמען; ומאשר את תנאי השירות (תנאי השירות מופיעים בנספח המצורף למסמך זה).

עמוד הבית של שירות FileFlyer

הקובץ הנבחר עולה לשרתי FileFlyer; מיוצרת קישורית לעמוד הורדת קובץ; והקישורית נשלחת לדוא"ל של מקבל הקובץ.

הורדת קובץ באמצעות השירות

המשתמש שקיבל את הקישורית בדואר האלקטרוני מאת השולח, או כל משתמש אחר המקליק על הקישורית, מופנה אל עמוד הורדת קובץ בו מצוי כפתור Download"" ירוק אשר לחיצה עליו תביא לתחילת פעולת הורדת הקובץ משרתי השירות אל המחשב של המשתמש.

עמוד הורדת קובץ

כאמור, בשעות עומס שרתי השירות אינם מאפשרים הורדה חופשית אלא אם הוזן בעמוד ההורדה קוד גישה לשירות. בתחתית עמוד ההורדה מפורטים מגוון אמצעי התשלום והחבילות לרכישת קודי גישה, בין השאר באמצעות: PayPal, IVR- שיחת טלפון במחיר פרמיום המופעלת ע"י חברת NetVision, ופרמיום SMS- אפשרות המופעלת ע"י חברת סלאקט.

עמוד הורדה במצב עומס

רכישת קוד גישה באמצעות פרמיום SMS

לרשות המשתמש מגוון חבילות הנבדלות זו מזו בכמות התעבורה המותרת וכן במשך התקופה בה ניתנת הגישה המידית, העלות והתנאים של כל חבילה מוצגים בצורה ברורה בעמוד ההורדה במצב עומס וכן בעמוד המידע הנוסף אודות אמצעי התשלום.
לצורך רכישת הקוד ב-SMS על המשתמש לשלוח הודעת SMS ממכשיר הטלפון הנייד שברשותו: שם החבילה בה הוא מעונין למספר 4004. עם קבלת בקשת המשתמש להצטרף לשרות נשלחת הודעה חוזרת עם קוד הגישה וחשבון המשתמש מחויב בעלות החבילה אותה ביקש.
המשתמש מחויב רק לאחר שמתקבל אישור שה-SMS הגיע ליעדו, קרי- רק לאחר שקוד הגישה התקבל ע"י המשתמש.

הודעה עם הקוד שמתקבל מהשירות

להלן המידע אודות רכישת קודי גישה לשירות באמצעות פרמיום SMS והשימוש בהם כפי שהוא מוצג בעמוד ההורדה החסום וכן בעמוד המידע הנוסף. כפי שניתן לראות, המחירים, נפח החבילות ותוקפם מוצגים בצורה ברורה ביותר בתוך הטבלאות:

מידע בעמוד הורדה חסום פרטים מעמוד המידע הנוסף

שיטת התשלום באמצעות פרמיום SMS מציעה שלושה סוגים של קודי גישה:
- קוד גישה ב- 4 שקלים התקף ל- 48 שעות ומאפשר הורדה של קבצים עד GB5. חבילה זו מוצגת בעמוד המידע הנוסף.
- קוד גישה ב- 10 שקלים התקף לשבוע ומאפשר הורדה של קבצים עד GB20.
- קוד גישה ב- 7 שקלים, המתחדש מדי שבוע ומאפשר הורדה של קבצים עד GB20 כל שבוע. חבילה זו למעשה זהה לחבילה הקודמת, אולם היא מציעה לבוחר בה את הנוחות של קוד גישה קבוע שתוקפו מוארך מידי שבוע, והנחה קבועה של 3 שקלים (30%). בהמשך עמוד המידע הנוסף מופיע הסבר ברור כיצד ניתן לבטל את חידוש החבילה השבועית המתחדשת: שלחו את הקוד "stop 71" או "בטל 71" למספר 4004.

השימוש בקוד גישה

השימוש בקוד הגישה אותו קיבל המשתמש, מתבצע ע"י הקלקה על הכפתור הכתום "Unlock File" בעמוד ההורדה במצב עומס והזנת קוד הגישה במקום המיועד לכך. לאחר שהוזן הקוד, מתאפשרת הורדת הקובץ.

קובץ חסום להורדה המקום להזנת הקוד

כל המידע אודות רכישת קודים באמצעות SMS ניתן למצא בעמוד המידע הנוסף בכתובת הזו:
http://www.fileflyer.com/he/smsmoreinfo_rec.aspx

פעילות מנוי 0578110838 ע"פ רישומי SpeedBit

להלן טבלה המסכמת את פעולות המנוי:

תאריך רכישת הקוד סוג הקוד שנרכש מספר הקבצים שהורדו

11/13/2009 20GB ל- 7 ימים, התחדש מדי שבוע 2/18/2011 66


בתאריך 11/13/2009 בחר המשתמש לרכוש קוד גישה שבועי מתחדש ב- 7 שקלים, המשתמש שלח SMS עם מילה flyweek”" למספר 4004 וקיבל בתמורה מידי שבוע הארכה לקוד שברשותו המאפשר לו הורדה של קבצים בנפח של- GB20 למשך אותו שבוע. תמורת קוד זה החל המשתמש להיות מחויב ב- 7 שקלים מדי שבוע.
בתאריך 2/18/2011, סלאקט הפסיק את השירות ואת החיוב החוזר
במהלך תקופה זו השתמש בקוד הגישה 66 פעמים.


הפירוט את כל השימושים שעשה בקוד הגישה לשם הורדת קבצים:


95.35.124.220 11/13/2009 8:30:37 PM
95.35.124.220 11/13/2009 8:30:59 PM
95.35.124.220 11/13/2009 9:36:10 PM
95.35.124.220 11/13/2009 9:38:19 PM
95.35.253.89 11/14/2009 11:01:39 PM
95.35.253.89 11/14/2009 11:05:16 PM
95.35.253.89 11/14/2009 11:06:26 PM
84.229.38.219 11/27/2009 1:22:07 PM
84.229.38.219 11/27/2009 1:22:29 PM
95.35.242.50 11/27/2009 9:17:41 PM
84.228.188.88 12/26/2009 12:02:20 PM






פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה