פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות לא לעיניין נושא התלונה:
מיננקוב קונסטנטין שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בכ 3 חודשים אני מחוייב בבכ- 50 ל-70 שקל על שרותי מידע של CELLACT. אני לא מכיר מה זה החברה הזו ואף פעם לא קיבלתי הודעה על כל התחייבות על שירותם. הנני מבקש הסבר על חשבון,החזר כספי,סגירה של כל פעילות של חברה CELLACT כלפי מספר פלאפון שלי,מספר פקס של פניות ציבוריות ושם של מבקר החברה שעליו אני גם כן הולך לפנות כדי לברר את העניין. צילום מסך של תלונה זו אני הולך להגיש לעורך דין בשביל הערכה של טיפול משפטי במקרה ואצטרך. אני גם כן מבקש לא לשלוח לי תשובה כמו שרוב הפניות(תלונות) קיבלו כהסבר על פעילות החברה-מטרה עיקרית של התלונה הזו היא לא קבלת הסבר על פעילות החברה אלא מניעה כל פעילות של חברה CELLACT כלפי פלאפון שלי, אני לא מעוניין בכל שרות של החברה זו.
כספי סוג הנזק :
יצירת קשר איתי,מידע על מס" פקס של פניות ציבוריות של החברה, שם של מבקר חברה פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
חן- שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,

הנדון: מספר טלפון סלולארי 545981447
מכתבך מיום 28-04-2011

קיבלנו בתודה את מכתבך אשר בסימוכין.

כרקע לפנייתך נציין כי חברתנו הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרות לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל, אך השירותים אינם של חברתנו אלא מופעלים על ידי גורמים חיצוניים - ובמקרה זה, על ידי חברת דאבלטק (להלן: "ספק התוכן"). חברתנו מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד, ואין בינה לבין המנוי הסלולארי קשר וחברתנו אף אינה מספקת למנוי עצמו שירות כלשהו.
לגופו של עניין, על רקע פנייתך, ערכנו בדיקה עם ספק השירות הרלוונטי אודות הטענות המועלות במכתבך ובקשר עם קו הטלפון שמספרו 545981447.
בהתאם לבדיקת ספק השירות, החיוב נעשה כדין - הרישום לשירותי ספק השירות היה אקטיבי לאחר שנקראו תנאי השימוש (לרבות תנאי התשלום) ולאחר שבוצע אימות אקטיבי של ההתקשרות (בעל המכשיר השיב לספק השירות באמצעות מסרון - SMS ותוך הקלדת קוד ספציפי שנשלח אליו). השירות הופסק מיד עם פנייתך לספק התוכן.

התייחסות ספק התוכן מצ"ב כנספח למכתבנו זה.

על רקע האמור, ועל פניו, איננו מוצאים הצדקה לדרישתך מספק התוכן להשבה רטרואקטיבית של חיובים, ככל שהיו, ממכשיר הטלפון הסלולארי.

אין באמור במייל זה כדי למצות את טענותינו ו/או זכויותינו.

כמובן, ככל שעולות מצידך שאלות נוספות או ככל שהמידע שנמסר לחברתנו אינו נכון, אנא הודיענו דבר, ואנו נפעל לנסות ולסייע, ככל שניתן.

בברכה,

חן טל
שירות לקוחות
משרד: 09.970.4186
פקס: 09.970.4210
דוא"ל: [email protected]

תגובה:
מענה ספק התוכן:

שלום,
אתר הכרויות date.zahav.ru שייך לרשת אתרי הכרויות "דייטלאנד", אשר פותחה ומופעלת ע"י חברת דאבלטק בע"ם.
הנה, תשובה רשמית לגבי היסטוריה של הלקוח הנ"ל

--------------------

לקוח בשם: Костя
שם משתמש: kawakus
מספר טלפון: 0545981447
כתובת אי-מייל: [email protected]
ID במערכת: 137891
נרשם לשירות הכרויות באתר: date.zahav.ru
בתאריך: 2009-08-02, בשעה: 17:23:09
ביקור אחרון באתר בתאריך: 2011-02-17, בשעה: 21:43:22
כתובת ip וסיסמא מופיעים ושמורים במערכת.

בשלב ראשון של תהליך ההרשמה, המשתמש מתבקש לסמן V כאישור שקרא והסכים עם תנאי התקנון.
בשלב שני וסופי של תהליך ההרשמה, המשתמש מתבקש לשלוח הודעת סמס עם קוד הפעלה אשר קיבל מהאתר (1112784) ובתשובה הלקוח קיבל הודעת סמס שהכילה את פרטי הגישה שלו.
באותו דף הוסבר בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים כי השירות הינו בתשלום ושליחת הודעת סמס מהווה הסכמה עם
התקנון ותפעיל את המנוי של המשתמש באתר. באותו דף מופיע פירוט ברור ומדוייק של עלויות השירות וגם מוסבר שניתן לבטל את השירות בכל עת.

הלקוח היה משתמש פעיל, שלח וקיבל הודעות בצא'ט של האתר ואף העלה תמונה אישית לכרטיסו (המידע שמור במערכת).
הלקוח לא פנה אלינו בבקשה לסגור את כרטיסו באתר ולא נקט שום פעולה לסגירת כרטיסו בעצמו.

אציין, כי בתאריך: 28/04/2011, כרטיסו של הלקוח באתר נסגר על ידו.

בברכה,
הנהלת אתר הכרויות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה