פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בחשבון האורנג' נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 כתובת:
תיאור הבעיה:
זהו כבר החשבון השני בו אני מחויבת עבור שירותים של cellact, בחשבון הקודם החיוב היה על הטל' של בתי בת ה-10. לקח לי הרבה זמן ועצבים לקבל מענה על מה היה החיוב.
החברה טוענת כי מדובר בהצבעות ליפה והחנון בעוד בתי טוענת שלא היה ולא נברא, לך תדע מי משקר? ביקשתי להתנתק מהשירות, למרות זאת בחשבון הנוכחי שוב יש חיוב, הפעם גם על מס' הנייד שלי. לגבי הטל' של הילדה טוענים כי מדובר בחיוב יחסי עד התאריך שבו התנתקתי, (אוקיי הגיוני. אם כי מעולם לא התחברתי?).ביקשתי לדעת עבור מה החיוב, התשובה היא - "ספק התוכן יחזור אלייך" - מה שבפועל לא קורה. הרגע פניתי בפעם השלישית, הגעתי בהתחלה ל"מוקד הודעות" (מה שאומר שקודם צריך לחכות ש cellact יחזרו אליך ויגידו לך "ספק התוכן יחזור אלייך" ) חייגתי עוד מס' פעמים עד שענו לי ב cellact ישירות אבל כשהתרגזתי ולא רציתי להסתפק בתשובה "ספק התוכן יחזור אלייך" הבחורה פשוט ניתקה לי את השיחה !!! התקשרתי עכשיו שוב וקיבלתי תשובה שמדובר בחברת mobline
בזבוז זמן ושיחות טלפון, אנרגיה ועצבים סוג הנזק :
הסבר על מהות השירות, הוכחות על מתן השירות. ללא הוכחות - החזר כספי פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
חן- שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,

הנדון: מספר טלפון סלולארי 547942280.
פנייתך מיום 16-05-2011

קיבלנו בתודה את פנייתך.

כרקע לפנייתך נציין כי חברתנו הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרות לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל, אך השירותים אינם של חברתנו אלא מופעלים על ידי גורמים חיצוניים - ובמקרה זה, על ידי חברת מובלין (להלן: "ספק התוכן"). חברתנו מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד, ואין בינה לבין המנוי הסלולארי קשר וחברתנו אף אינה מספקת למנוי עצמו שירות כלשהו.
לגופו של עניין, על רקע פנייתך, ערכנו בדיקה עם ספק השירות הרלוונטי אודות הטענות המועלות במכתבך ובקשר עם קו הטלפון שמספרו 547942280.
בהתאם לבדיקת ספק השירות, החיוב נעשה כדין - הרישום לשירותי ספק השירות התבצע על-ידי הודעת SMS אשר נשלחה מהמנוי 547942280 למספר 4000 ורק לאחר מכן החל המנוי לקבל את השירות המבוקש. השירות הופסק מיד עם פנייתך.

התייחסות ספק התוכן מצ"ב כנספח למכתבנו זה.

על רקע האמור, ועל פניו, איננו מוצאים הצדקה לדרישתך מספק התוכן להשבה רטרואקטיבית של חיובים, ככל שהיו, ממכשיר הטלפון הסלולארי.

אין באמור במייל זה כדי למצות את טענותינו ו/או זכויותינו.

כמובן, ככל שעולות מצידך שאלות נוספות או ככל שהמידע שנמסר לחברתנו אינו נכון, אנא הודיענו דבר, ואנו נפעל לנסות ולסייע, ככל שניתן.



בברכה,





חן טל
שירות לקוחות
משרד: 09.970.4186
פקס: 09.970.4210
דוא"ל: [email protected]
תגובה:
מענה ספק התוכן:

נשלח לכתובת מייל שמצויינת: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה