שלום רב,
הנדון: מספר טלפון סלולארי 547942280.
פנייתך מיום 16-05-2011
קיבלנו בתודה את פנייתך.
כרקע לפנייתך נציין כי חברתנו הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרות לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל, אך השירותים אינם של חברתנו אלא מופעלים על ידי גורמים חיצוניים - ובמקרה זה, על ידי חברת מובלין (להלן: "ספק התוכן"). חברתנו מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד, ואין בינה לבין המנוי הסלולארי קשר וחברתנו אף אינה מספקת למנוי עצמו שירות כלשהו.
לגופו של עניין, על רקע פנייתך, ערכנו בדיקה עם ספק השירות הרלוונטי אודות הטענות המועלות במכתבך ובקשר עם קו הטלפון שמספרו 547942280.
בהתאם לבדיקת ספק השירות, החיוב נעשה כדין - הרישום לשירותי ספק השירות התבצע על-ידי הודעת SMS אשר נשלחה מהמנוי 547942280 למספר 4000 ורק לאחר מכן החל המנוי לקבל את השירות המבוקש. השירות הופסק מיד עם פנייתך.
התייחסות ספק התוכן מצ"ב כנספח למכתבנו זה.
על רקע האמור, ועל פניו, איננו מוצאים הצדקה לדרישתך מספק התוכן להשבה רטרואקטיבית של חיובים, ככל שהיו, ממכשיר הטלפון הסלולארי.
אין באמור במייל זה כדי למצות את טענותינו ו/או זכויותינו.
כמובן, ככל שעולות מצידך שאלות נוספות או ככל שהמידע שנמסר לחברתנו אינו נכון, אנא הודיענו דבר, ואנו נפעל לנסות ולסייע, ככל שניתן.
בברכה,
חן טל
שירות לקוחות
משרד: 09.970.4186
פקס: 09.970.4210
דוא"ל: [email protected] |
תגובה: |