פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה גנבה ממני 380 שח דרך חיובים בחשבון הסלולר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טוענים שנרמתי לשירות בתשלום של אתר לשמריה קבצים בו לא עשיתי לטענתם שימוש אף פעם ובכל זאת חויבתי 20 שח בחודש למשך 19 חודש. כשצילצתי לניצגת השירות של החברה היא אממרה שאין מה לעשות וניתקה לי את הטלפון בפנים. כיצד לדעתכם עלי לנהוג בכדי שהחברה תבין שלא ניתן להתנהג כך.
כספי סוג הנזק :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
חן- שירות לקוחות שם ותפקיד:
הנדון: מספר טלפון סלולארי 0547739333.
פנייתך מיום 31.08.2011

תומר שלום רב,
קיבלנו בתודה את פנייתך.

כרקע לפנייתך נציין כי חברתנו הינה חברה טכנולוגית אשר מאפשרות לחברות תוכן חיבור אחיד לכל ארבעת המפעילים הסלולאריים בישראל, אך השירותים אינם של חברתנו אלא מופעלים על ידי גורמים חיצוניים - ובמקרה זה, על ידי חברת דאבלאק (להלן: "ספק התוכן"). חברתנו מהווה למעשה "צינור" טכנולוגי בלבד, ואין בינה לבין המנוי הסלולארי קשר וחברתנו אף אינה מספקת למנוי עצמו שירות כלשהו.

לגופו של עניין, על רקע פנייתך, ערכנו בדיקה עם ספק השירות הרלוונטי אודות הטענות המועלות במכתבך ובקשר עם קו הטלפון שמספרו 0547739333.

בהתאם לבדיקת ספק השירות, החיוב נעשה כדין - הרישום לשירותי ספק השירות היה אקטיבי לאחר שנקראו תנאי השימוש (לרבות תנאי התשלום) ולאחר שבוצע אימות אקטיבי של ההתקשרות (בעל המכשיר השיב לספק השירות באמצעות מסרון - SMS ותוך הקלדת קוד ספציפי שנשלח אליו).
השירות הופסק מיד עם פנייתך לספק התוכן.

מספר הטלפון שציינת 0547739333 נחסם לכלל שרותי התוכן המועברים באמצעות Cellact.

כמובן, ככל שעולות מצידך שאלות נוספות או ככל שהמידע שנמסר לחברתנו אינו נכון, אנא הודיענו דבר, ואנו נפעל לנסות ולסייע, ככל שניתן.

בברכה,
תגובה:
מענה ספק התוכן:

לקוח בשם: Tomer
שם משתמש: tomerafek
סיסמה: 217456
מספר טלפון: 0547739333
כתובת אי-מייל: [email protected]
ID במערכת: 444374

נרשם לשירות באתר בתאריך: 2010-07-17, בשעה: 16:24:38
מכתובת IP הבאה: 93.172.126.112

בשלב ראשון של תהליך ההרשמה, המשתמש התבקש לסמן V כאישור שקרא והסכים עם תנאי התקנון (http://upload-il.com/he/rules.php).
(ראה קובץ צילום מסך מצורף - register step1).
בשלב שני וסופי של תהליך ההרשמה, המשתמש התבקש להקליד קוד הפעלה, אשר קיבל בהודעת סמס שנשלחה על חשבון האתר.
באותו דף הוסבר בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים כי השירות הינו בתשלום והכנסת קוד ההפעלה מהווה הסכמה עם
התקנון ותפעיל את המנוי של המשתמש באתר. באותו דף מופיע פירוט ברור ומדוייק של עלויות השירות וגם מוסבר שניתן לבטל את השירות בכל עת (ראה קובץ צילום מסך מצורף - register.step2 - new).

הלקוח לא פנה אלינו בבקשה לסגור את כרטיסו באתר ולא נקט שום פעולה לסגירת כרטיסו בעצמו.

נציין, כי נושא של הסבת תשומת לב לחיובים מהנייד, ביצוע סגירת חשבון או הודעה על הכוונה הזו, האחריות חלה אך ורק על המשתמש עצמו, במיוחד במקרה שלנו, כשבכל הודעה לנייד, היה כתוב כי היא מאפלואד וכו'.

בברכה
תמיכה
[email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה