פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור שירותי תוכן - גניבה לאור יום! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 כתובת:
תיאור הבעיה:
בדקתי את החשבונית עבור מכשיר האורנג' שברשותי ומצאתי חיוב תמוה עבור שירות תוכן חיצוני של חברת סלאקט בסכום של 15 ש"ח עבור הודעה בודדת אחת! מוקד אורנג' טוען שאין לו קשר לשירות ושהם רק גובים את התשלום.
מעולם לא אישרתי לאורנג' להכניס לי יד לכיס ולגבות ממני כספים עבור שירותים חיצוניים שלא רציתי ויותר מכך, אפילו חסמתי את כל שירותי התוכן למיניהם כך שאין לי מושג איך שירותי התוכן האלה חזרו אלי שוב.

אורנג' הפנו אותי לחברת Cellact (גם מצוין בחשבונית שהסכום עבר אליהם) אך משום מה, בצורה מאוד מפתיעה, למרות כמה וכמה הודעות שהושארו הם מעולם לא חזרו אלי ואין לי מושג מדוע גבו ממני את הסכום הזה.

זה פשוט לא הגיוני שגובים כסף עבור שירות שלא נצרך ואין שום אפשרות אפילו לברר עבור מה. זה פשוט גניבה לאור יום.
כספי סוג הנזק :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
חן- שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,

פנייתך למוקד שירות הלקוחות התקבלה.
לאחר בדיקה, לא נמצאו חיובים דרכנו כלל.
דרכנו מנוי 0523405363 קיבל הודעות משירות Pango בלבד, מדובר בהודעות ללא חיוב. מספר הטלפון שציינת נחסם לקבלת הודעות בחיוב דרך מערכות Cellact.
לידיעתך, מוקד השירות לקוחות של Cellact עומד לרשותך בטלפון 09-9704186 או במייל [email protected].

בברכה,

שירות לקוחות
משרד: 09.970.4186
פקס: 09.970.4210
דוא"ל: [email protected]
תגובה:
שלום רב,

פנייתך למוקד שירות הלקוחות התקבלה.
לאחר בדיקה, לא נמצאו חיובים דרכנו כלל.
דרכנו מנוי 0523405363 קיבל הודעות משירות Pango בלבד, מדובר בהודעות ללא חיוב. מספר הטלפון שציינת נחסם לקבלת הודעות בחיוב דרך מערכות Cellact.
לידיעתך, מוקד השירות לקוחות של Cellact עומד לרשותך בטלפון 09-9704186 או במייל [email protected].

בברכה,

שירות לקוחות
משרד: 09.970.4186
פקס: 09.970.4210
דוא"ל: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה