פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים חוזרים לא מוסברים בחשבונית, ללא שום מענה לבירור!! b נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחשבונית הסלולרי של ה15.3 מצאתי חיוב של 15 ש"ח עבור יחידה אחת של שירותי מידע דרך חברת CELLACT.
מאחר והסלולרי שלי חסום להודעות תוכן, ומאחר ולא נרשמתי לשום שירותי מידע או תוכן מרצוני, פניתי לחברת אורנג'. בשיחה עם שירות הלקוחות שלהם נאמר לי כי אין להם שום מעורבות בגביה על שירותי התוכן, וכי עלי לפנות לחברה המחייבת.
ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת CELLACT. לאחר 8 (!) פניות רצופות במשך 8 ימים עבודה בשעות שונות של היום לאחר שאף לא פעם לא זכיתי לקבל מענה מנציג אלא רק משרות ההודעות האנושי שהיה נטול כלים מלבד העברה של התלונה החוזרת שלי, זכיתי שתחזור אלי נציגה אחרי שבוע וחצי של השארת הודעות יומיות.
נציגת CELLACT אמרה כי החיוב שקיבלתי היה משום שנרשמתי מרצוני לקבלת שירותי תוכן. לאחר שהבהרתי כי לא נרשמתי לשירותים שכאלה היא אמרה שהיא מעבירה את התלונה שלי לחברה שסיפקה את השירותים (שהיא לא הסכימה לתת לי פרטים עליה), והבטיחה כי בתוך מס' ימים יפנו אלי מהחברה להסברת הגביה. אמרתי לנציגה כי לאור ניסיון העבר שלי עם החברה שלהם, במידה ולא יפנו אלי כעבור מס' ימים אפנה שוב בבקשה לחברת CELLACT, והיא הסכימה. חשוב לי לציין כי במקביל היא חסמה את המס' שלי לקבלת כל שירות ע"י חברת CELLACT בעתיד.
שבוע אחרי השיחה עם נציגת CELLACT התחלתי שוב בהשארת הודעות יומיות בשירות ההודעות של החברה, וההתעלמות מהודעותיי מקוממת עם כל הודעה נוספת שאני משאירה.
עד לשעה זו, שבועיים אחרי השיחה עם נציגת CELLACT, לא חזרו אלי כלל.
החוצפה הגדולה ביותר היתה שבחשבונית של החודש שאחרי, ב- 13.06, הופיע לי שוב חיוב של 15 ש"ח עבור יחידה אחת של שירותי מידע דרך חברת CELLACT.
זאת חוצפה מדרגה ראשונה, ופשוט גנבה של כסף, ללא יכולת לקבל מענה ובירור לגביה שנכפית על הצרכן, כשהוא עומד אובד עיצות מול התעלמות גורפת למרות ניסיונות חוזרים ונשנים, כשהוא ממשיך להיות מחויב כנגד רצונו.
בזבוז זמן רב סוג הנזק :
החזר כספי מלא, וחסימת שירות בעתיד. פתרון נדרש :

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
חן- שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,

מספר הטלפון הנ"ל 0526804480 היה רשום לשירות hi-text.
שירות הי טקסט, שירות שמאפשר לשלוח הודעות בהתאמה אישית, הכולל אייקונים פונטים ורקע צבעוני , http://hi-text.net.
הטלפון נחסם בתאריך 10/06/12 לקבלת הודעות בחיוב דרכנו.

בברכה,

שירות לקוחות
משרד: 09.970.4186
פקס: 09.970.4210
דוא"ל: [email protected]
תגובה:
שלום רב,

מספר הטלפון הנ"ל 0526804480 היה רשום לשירות hi-text.
שירות הי טקסט, שירות שמאפשר לשלוח הודעות בהתאמה אישית, הכולל אייקונים פונטים ורקע צבעוני , http://hi-text.net.
הטלפון נחסם בתאריך 10/06/12 לקבלת הודעות בחיוב דרכנו.

בברכה,

שירות לקוחות
משרד: 09.970.4186
פקס: 09.970.4210
דוא"ל: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה