פרטי התלונה

תלונות Cellact (סלאקט)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא לצורך נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סלקט בע"מ ת.ד. 286 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחשבון הטלפון של חברת אורנג' מצאתי חיוב על סך 12.931 שלא היה ולא נברא. באורנג' הפנו אותי אליכם ונציגת השירות שלכם הבטיחה שיחזרו אליי ולא חזרו. זה נראה כמו שיטת "מצליח" לגבות כספים שלא כדין על פעולות שלא ביצעתי כלל וכלל. אני דורש זיכוי מיידי וגם פיצוי על עוגכמת הנפש ובזבוז הזמן. במקביל שוקל פנייה למועצה לצרכנות ופרסום ההטעיה בכלי התקשורת ובפייסבוק - אני בטוח שיש עוד הרבה נפגעים כמוני מהתנהלותכם.

Cellact (סלאקט) שירות לקוחות

, תגובה:
שירות שם ותפקיד:
שלום,
התקבלה פנייתך, חוייבת דרך חברת ספק בשם smsparty .
תגובה:
הועברה פנייה לספק התוכן ייצרו עמך קשר עוד היום לסיום טיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה