|
|
|
|
|
|
חיוב שלא לצורך |
נושא התלונה: |
יום שלישי 31 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סלקט בע"מ ת.ד. 286 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחשבון הטלפון של חברת אורנג' מצאתי חיוב על סך 12.931 שלא היה ולא נברא. באורנג' הפנו אותי אליכם ונציגת השירות שלכם הבטיחה שיחזרו אליי ולא חזרו. זה נראה כמו שיטת "מצליח" לגבות כספים שלא כדין על פעולות שלא ביצעתי כלל וכלל. אני דורש זיכוי מיידי וגם פיצוי על עוגכמת הנפש ובזבוז הזמן. במקביל שוקל פנייה למועצה לצרכנות ופרסום ההטעיה בכלי התקשורת ובפייסבוק - אני בטוח שיש עוד הרבה נפגעים כמוני מהתנהלותכם.
|
|
|
|
|
|
|
|
Cellact (סלאקט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות |
שם ותפקיד: |
שלום,
התקבלה פנייתך, חוייבת דרך חברת ספק בשם smsparty .
|
תגובה: |
הועברה פנייה לספק התוכן ייצרו עמך קשר עוד היום לסיום טיפול |
פתרון: |
|
|
|