פרטי התלונה

תלונות מבקר המדינה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פעולות נציב תלונות הציבור בפנייתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נכבדי
ביום 10/6/2015 שלחתי את ההודעה הבאה לנציב תלונות הציבור, לכתובת [email protected]' וקבלתי אשור אוטמטי שהתלונה התקבלה. ביום 21/7/2015 שלחתי תזכורת שאף עליה קבלתי אשור כנ"ל אך עד היום לא עודכנתי מה עלה בגורל תלונתי.
בכלל נראה לי שכל הגופים אליהם פניתי לטפול בתלונתי, נמנעים לטפל בה, ונראה שהם כאילו מפחדים מאופטיקה הלפרין.
אנא בואו לעזרתי
בתודה ,**********
אל מבקר המדינה
א.נ.,
הנדון: תלונה משולשת – אופטיקה הלפרין, הרשות להגנת הצרכן, המועצה לצרכנות במשרד התמת.

אני מצרפת העתק תלונה שהעברתי לאופטיקה הלפרין בתאריך 23.12.14.
אותה תלונה נשלחה אל המועצה לצרכנות במשרד הת.מ.ת. בפקס 03-6241035 ב-23.12.14.
אותה תלונה הועברה לרשות להגנת הצרכן ב-6.1.15 וב-8.4.15 בפקס 02-5672032.
לא קבלתי ממשרד הת.מ.ת. וגם מהרשות להגנת הצרכן שום תשובה.
לרשות להגנת הצרכן שלחתי שוב את התלונה ב-18.5.15 והפעם אל המחשב בכתובת שקבלתי מהם [email protected]
שוב לא קבלתי תשובה ואני שבה ומטלפנת אליהם בטל, 02-6645700 והם עונים שהנציג בשלוחה 5700 אינו זמין (תשובה קבועה כבר 3 פעמים)
נסיתי להגיש תלונה לאגוד האופטיקאים ושם נאמר לי שאופטיקה הלפרין אינה רשומה אצלם ולכן אין ביכולתם לעזור לי.
פניתי לתכנית גלי-צהל "יהיה בסדר" השיבו לי שיחזרו אלי וכמובן שלא עשו זאת. גם אחרי שהשארתי הודעות בתא הטלמסר שלהם.
נראה לי שיש קשר של שתיקה בכל המוסדות הנ"ל כשהתלונה היא נגד אופטיקה הלפרין. אולי אני צודקת ואולי אני מדמיינת,אשמח אם
תכנסו לתמונה ותבהירו לי אותה.
אני מקוה שבכוחכם לעזור לי סוף סוף שאופטיקה הלפרין תתקן את המשקפיים המשונים שניפקו לי.
בתודה מראש
***********
והרי פרטי התלונה המקורית:
לכבוד אופטיקה הלפרין – פניות הציבור חולון 23/12/2014
פקס 03-6150301
שלום רב.
בחודש אוקטובר 2014 הזמנתי באופטיקה הלפרין, סניף רח' אילת, חולון, משקפי קריאה ואחרי בדיקת האופטומטריסטית נאמר לי שעין ימין זקוקה לצילינדר.
בסוף אוקטובר קבלתי המשקפיים וכעבור יומיים הבחנתי שהמשקף הימני צבעו צהוב. לכן שבתי לחנות ב-2.11 ובקשתי שיתקנו זאת.
7.11 – מודיעים לי שהמשקפיים חזרו לחנות.
9.11 – לוקחת את המשקפיים ומאמינה שאכן נעשה תיקון אך בבית מבחינה שהמצב נשאר כמקודם.
10.11 – חוזרת לחנות ומתלוננת שאין שיפור בצבע המשקף הימני. נשאלתי אם השארתי את המשקפיים בחוץ, אינני מבינה מה הקשר? ואז נאמר לי שזה המצב עם צילינדר ורק המנהלת יכולה לטפל בתלונתי אך היא חולה ו"נא לשוב בעוד ימים מספר".
13.11 – שיחה טלפונית עם דנה, עובדת הסניף, שמבטיחה לי שהמשקף הוחלף ומפנה אותי לשרות לקוחות שאינו עונה. אני מצלצלת למוקד , מסבירה את הבעיה למיכל שמבטיחה לשוב אלי עם תשובה עד לשעה 17.00 אך אינה חוזרת.
16.11 מצלצלת למוקד ומספרת את כל הבעיה ומבטיחים שמיכל תשוב אלי. היא חוזרת עם תשובה שאיננה מספקת, כי זה המצב ואין מה לעשות.
התקשרתי לאתרי אופטיקה באינטרנט עם שאלה מדויקת "האם צילינדר במשקף מחייב שהוא יהיה צהוב?" שני אופטומטריסטים עונים שאין קשר בין צילינדר לצבע הזכוכית אלא אם החומר ישן או לא מטופל נכון.
שלחתי חוות דעת אלה בצרוף תלונתי לאתר שלכם.
ב -- 17.11 עניתם : נציגינו יצרו אתך קשר בהקדם. לא יצרתם קשר.
ב – 24.11 שוב פנינו לאתר,הפעם לא עניתם בכלל.
ב – 2.12 שלחנו תזכורת לאתר ושוב נשא אותה הרוח.ב – 10.12 חזרנו למוקד, דברנו ארוכות עם פקידה שראתה את כל ההתכתבות במחשב, סרבה לתת לנו לדבר עם בכיר יותר, ולבסוף הציעה שנשלח תלונה באמצעות הפקס.
זאת אנו עושים כעת ושולחים העתק למועצה לצרכנות במשרד הת.מ.ת. פקס. 03-6241035
אני מחכה לתגובתכם.
*****************

לחייב את אופטיקה הלפרין לספק לי משקפיים תקינים פתרון נדרש :

מבקר המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה