פרטי התלונה

תלונות טופ טכנולוגיות

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר חדש שנמסר לתיקון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב נחלת יצחק 8, תל אביב כתובת:
7773000-03 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.02.06 רכשתי מכשיר IRIVER בחנות אופיס דיפו בקניון ר"ג.בתאריך 19.12.06 המכשיר נמסר לתיקון במשרדי החברה (שרות הלקוחות) של היבואן טופ טכנולוגיות.למחרת התקשר אלי בחור בשם גל וציין בפני כי לא ניתן לתקן את המכשיר בארץ והם שולחים את המכשיר לתיקון אצל היצרן בחו"ל. הופתעתי לגלות שלא ניתן שרות תיקונים למכשיר בארץ. כמו כן, בסניף אופיס דיפו בו רכשתי את המוצר, לא ידעו על כך ואפילו הופתעו.בתאריך 31.12.06 התקשרתי שוב וביקשתי לבדוק מה עלה בגורלו של המכשיר ואף הסברתי שהמכשיר נחוץ לי בדחיפות ולא כמצופה קיבלתי תשובה מאדון גל שזהו לא מכשיר חמצן ואפשר לחיות בלעדיו תשובה חצופה לכל הדעות הרי לא הייתי קונה את המכשיר אם לא הייתי צריכה אותו ולא הוא הכתובת להסביר את הצרכים שלי ובטח שלא הייתי משלמת כ"כ הרבה כסף על המכשיר. (תשלום אחרון שולם ב-02.07) למרות שהמכשיר לא אצלי.מאז עברו מספר חודשים וכל פעם שאני מתקשרת ומבקשת לדבר עם אחד ממנהלי החברה שאולי התשובה נמצאת אצלו.... מודיעים לי חד משמעית שהמנהלים לא מדברים עם לקוחות (מעניין מה הם יעשו בלי הלקוחות) מאז דיברתי עם שירי, קארין, תהילה ואף היום עם לירון. אפילו הגעתי מספר פעמים בניסיון לפגוש את אותם המנהלים אך לכולן אותה התשובה. תהילה אף דאגה להראות לי קלסר ולהסביר לי שהיא ממתינה למשלוח של כל המכשירים שמופיעים בקלסר .נכון להיום 27.03.07 שלשה חודשים ושבוע המכשיר עדיין לא הוחזר מהתיקון.מיותר לציין את עוגמת הנפש והטירטורים לאורך כל התקופה.לא לזה ציפיתי שרכשתי מכשיר כ"כ יקר.ברצוני לציין לטובה את רועי מנו סגן מנהל סניף אופיס דיפו בקניון רמת גן אשר היה מופתע וחסר אונים מהמקרה, ונתן לי מכשיר חילופי חדש (דגם שונה לחלוטין שאינו עונה על כל הצרכים שלי ) אשר עלי להחזיר עם קבלת המכשיר שלי מתיקון והיה כ"כ מלא אמון כלפי שאפילו לא ביקש חתימה או כל ערבון אחר.אודה על עזרתכם והתייחסותכם בנדון.
שהמכשיר יוחזר עם פיצוי על הזילזול וברור שדרושה הארכת תקופת אחריות פתרון נדרש :

טופ טכנולוגיות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה