פרטי התלונה

תלונות טופ טכנולוגיות

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ושירות לקוי. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נחלת יצחק 8 ת"א כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום שמי גיל חיים אני גר בהרצליה ב- 26/03/07 שלחתי נגן mp3 2gb לחברת טופ טכנולוגיות היות ונוצרה בעיה בנגן ( אי אפשר היה להעביר נתונים).לאחר מס' ימים חזר אליי הנגן והכנסתי אותו לארון. לאחר שבוע שלקחתי אותו הבחנתי שיש בעיה בתצוגה רואים רק חצי מהתפריט.ובנוסף לכך כיסוי הבטריה שבור.
מיהרתי ושלחתי אותו לחברה בשנית.המכשיר היה במעבדה שבועיים אף אחד לא פנה אליי למרות שהובטח לי כי זה בטיפול.
המכשיר נמצא עד היום בחברה מתאריך 26/03/07 ועדיין לא קיבלתי תשובה הולמת.יזמתי שיחות רבות הקלטתי שיחות איזה יחס עלוב אני מקבל.
ביום חמישי 31/05/07 פניתי לבחורה בשם אתי כי טיפלה בנושא שלי ואמרה לי כרגיל זה בטיפול ויש בעיה בדואר הם צריכים לאשר פיצוי.
פניתי לדואר בפניות הציבור ושוחחתי עם בחורה בשם ציפי היא מסרה לי כי לא היו שביתות אצלהם למרות שכך מסרו לי מטופ טכנולוגיות וכי הם מחכים עד היום לחשבונית הקניה.זה מוקלט אצלי.שאלתי אם חשבונית הקניה היתה מגיעה אליהם כמה זמן היה לוקח לפצות את הנזק שלטענת טופ טכנולוגיות נגרם במשלוח הדואר . תשובתה של עובדת הדואר ענתה לי תוך יומיים שלוש.וזה מוקלט.
היום שוחחתי עם רעות ומסרה כי אכן הגיע אישור לפיצוי ומהו.מכשיר חליפי משומש שעבר בדיקה במעבדה.
אני לא מבין רכשתי מוצר בן חצי שנה שריטה לא היה עליו עשיתי שיחות טלפון במאות שקלים חיכיתי כמעט 3 חודשים וזה מה שאני מקבל.
כל מה שסיפרתי עד עכשיו זה רק חצי.
אני מבקש מכם שתעזרו לי בבקשה . ברצוני לקבל נגן חדש באריזה מקורית
לא ייתכן שסבלתי כלכך בגלל טעות של פרוצדורה שהתנהל בין טופ טכנולוגיות לרשות הדואר מחלקת פניות הציבור.
תודה מראש מקווה לקבל עזרה בהקדם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם בלקבל נגן חדש באריזה מקורית ולא משומש פתרון נדרש :

טופ טכנולוגיות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה