פרטי התלונה

תלונות טופ טכנולוגיות

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מילונית לא תקינה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נחלת יצחק 8 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.12.2008 רכשתי מחברת טופ טכנולוגיות מילונית .המילונית כנראה לא היתה תקינה מהרגע הראשון אך לא זהיתי את התקלה מפני שלקח לי זמן לראות . התקלה היא הסוללות נגמרות תוך כמה דקות אחרי שמחיליפים אותם בהתחלה חשבתי שהמכשיר נשאר דלוק זמן רב אך לאחר שלוש פעמים שהחלפתי סוללות התקלה חזרה . שלחתי את המכשיר לתיקון והוא חזר אלי באותו מצב. למרות שקניתי סוללות חדשותאיפסתי את המכשיר א יכולתי להשתמש בו אפילו פעם אחת . מנהלת שרות לקוחות לא מוכנה לזכות אותי בטענה שעבר זמן אך לקח לי זמן לזהות את התקלה חוץ מזה שלא נחמדים ללקוחות בחברה הזאת ואין שרות הולם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לחליף במכשיר חדש או זיכוי כספי פתרון נדרש :

טופ טכנולוגיות שירות לקוחות

, תגובה:
תהילה מנהלת שירות לקוח שם ותפקיד:
פניתה של הגברת אלמוג נענתה וטופלה על ידי מנהלת השירות..
הלקוחה רכשה מוצר מתצוגה שבהתאם לתקנון האתר ממנו רכשה נרשם כי לא תתאפשר החזרת מוצרים מתצוגות. הלקוחה קבלה מוצר תקין עם אחריות תיקונים לשנה.יובהר כי הלקוחה פנתה לאחר שימוש ממושך במכשיר ואף קבלה מענה במסגרת אחריות -הסוללות הינן גמורות לאחר שימוש - לא מכוסה באחריות.
אין לי אלא לדחות את פניתה של הגב' אלמוג לזיכוי.
בשנית הלקוחה מוזמנת לקבל שירות ונשמח לראותה בין לקוחותינו המרוצים
.
תגובה:
בשנית הלקוחה מוזמנת לקבל שירות ונשמח לראותה בין לקוחותינו המרוצים
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה