פרטי התלונה

תלונות טופ טכנולוגיות

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לתקן או להחליף מחשיר MP-3 נושא התלונה:
‏יום שישי ‏22 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי את המכשיר MP-3 מחברה טופ טכנולוגיות בתעריך 28.10.08 עם אחריות ל-3 שנים. בקיץ 2010 מכשיר התחיל לעבוד פחות טוב. קודם התחילו בעיות עם סוללה מובנת (היתה ניגמרת מאוד מהר). שלחתי מכשיר לתיקון. הודיעו לי שאין אחריות לסוללה.אחרי שקיבלתי מכשיר בחזרה חוא כבר היה במצב יותר גרוע ופשות לא נידלק. שלכתי אותו שוב והפעם הודיעו לי שמצו במכשיר קורוזיה ולכן הם מסרבים לתקן או להחליף אותו. בדוח תקלה היתה הערה הבא:"להבא הלקוח צריך לדעת שאין אחריות לא על סוללה ולא על קורוזיה". OK עכשיו אני יודע ומקווה שאנשים אחרים גם תדעו ובמיוחד תשימו לב שבאקלים ישראלי קורוזיה אחרי שנה-שנתיים לא תופעה יוצאת דופן וזה מאפשר לחלק מהחברות לא לבצעה תיקון .
תיקון והחלפה של מכשיר פתרון נדרש :

טופ טכנולוגיות שירות לקוחות

, תגובה:
סמדר- טכנאית/ אחראית ש שם ותפקיד:
לקוח יקר
היות ופעם ראשונה היה צורך בהחלפת סוללה ולא אושר הדבר שלחת את המכשיר שוב והפעם גילינו קורוזיה כאשר כל המעגל היה מוכסה מה שקרוב לודאי לא נגרם מלחות או מטיפה- למרות זאת כמחווה שירותי ורצון טוב המכשיר הוחלף לתקין- את הנתון הקטן הזה השמטת- צר לנו.

בברכה , סמדר
תגובה:
המכשיר הוחלף ונשלח ללקוח אחד תקין- חבל שלקוח לא ציין פרט חשוב זה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה