פרטי התלונה

תלונות טופ טכנולוגיות

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר לא תקין שלהם שמוכרים בשוק נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נחלת יצחק,ת"א כתובת:
טופ טכנולוגיה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מוצר - נגן MP3 דרך האינטרנט אשר חברת טופ משווקת אותו. כעבור כמה ימים יצר עימי קשר נציג שלהם במטרה לשדרג את המוצר שבתחילה קניתי (MP3 דגם ETU2125 של חברת ERGOTECH) והציע לשדרג למוצר ZICPLAY בטענה שהוא יותר טוב ומוצלח הקודם. הסכמתי למהלך וקיבלתי כעבור שבוע מוצר לא תקין בכך שהעברית שלו שאמורה להיות תקינה - נקראת בצורה הפוכה ותיקיות שגם אמורות להיות בו אינן! פניתי לספק ישירות ורק לאחר חצי שעה של ניסיונות להשיגו בטלפון נאמר לי ע"י פקידה (שאין לה בכלל מושג בתמיכה טלפונית) שעליי לשלוח את המוצר חזרה לספק. הגעתי לספק בצורה עצמאית ושם נאמר לי שהבעיה ידועה בכל המכשירים הללו ושהם כרגע עובדים על הבעיה,אין להם הערכה כמה זמן יקח להם לתקן אותה.כששאלתי אותם אם ישנה אפשרות שאוכל לקבל את המוצר המקורי שרציתי נאמר לי שהמלאי נגמר והם גם לא מתכוונים להביאו לארץ. החלטתי שהגיעו מים עד נפש וביקשתי את כספי בחזרה - זיכוי מלא ואני כרגע ממתין לו. חשוב לציין שכשנכנסתי לאתר של מכירות באינטרנט נוכחתי לגלות שעדיין מוכרים את המוצר הישן שלטענתם אין אותו במלאי. לדעתי אני לא הראשון שנופל "בפח" אצל הספק טופ.
עוגמת נפש סוג הנזק :

טופ טכנולוגיות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה