פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות !!! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
יום בהיר אחד קיבלתי שיחה עם הודעה מוקלטת שאומרת על הגרלה חינם של מליון שקל! נרשמתי כדברי הקריין (עד עכשיו אין לי מושג למה...) והתברר שאני צריכה לבצע רישומים נוספים כדי להשתתף אז ויתרתי.ומאז קיבלתי כמה פעמים הודעות כתובות עם מספרים להגרלה. כעבור חודש בחשבונית הטלפון שלי הופיע חיוב של כמעט 50 ש"ח עבור שירות זה. לא השתתפתי בשום הגרלה לאחר הרישום "חינם", לא נקטתי שום פעולה כדי להזיז עיניינם וחויבתי סתם. וזאת לאחר שהקריין אמר עשרות פעמים, חינם!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
מצורפת ההתייחסות לתלונ שם ותפקיד:
1. ממספר הטלפון הסלולארי שנמסר על ידי פרי נטלי הגיע הודעת הרשמה בתאריך 20 לאוגוסט 2007.
2. המנוי האזין לפרסום ששודר אליו בטלפון המזמין אותו להצטרף ללוטוקלאב ומסביר בפרוטרוט את השירות וכל תנאיו (נשמח להעביר אליכם את נוסח/ הקלטת הפרסום האמור)
3. על מנת להצטרף לשירות ולהוכיח גמירות דעת מוחלטת על הלקוח לשלוח סמס מהטלפון הסלולארי שלו עם שם וכתובת ואכן הוא עשה זאת .
4. הלקוח נרשם בדיוק לפי התקנון (משמע שהוא האזין היטב ופעל בגמירות דעת) הנה הרישום המקורי שלו כפי שהוא שלח אלינו בסמס:


542330331 20/8/2007 13:18 נטלי פרי, המלך שלמה 44/1 חיפה, 35423

5. יתרה מכך, הלקוח קיבל, מייד עם ההרשמה כתגובה אוטומאטית, את הסמס החוזר הבא: תודה שהצטרפת ללוטוקלאב. לתקנון, לביטול ולעלויות חייגו 0577-400421 סמס לביטול 2622. מספרי המזל שלך ללוטו יגיעו בסמס לפני כל הגרלה.
6. בכל סמס שהלקוח קיבל אחר כך, הוא הופנה שוב ושוב לתקנון בטל הנ"ל הפועל 24 שעות ביממה ומסביר בפרוטרוט את התקנון וכולל ממש בתפריט הראשי, את דרך הביטול. כאמור, היו לו אין ספור הזדמנויות להפסיק את השירות אוטומאטית בלי צורך להסביר או לדבר עם נציג שירות. פשוט לשלוח סמס ל2622.
7. לוטוקלאב מפעילה את השיטה בארץ על פי הנחיות המחמירות של GTI ועל פי תקני השירות לצרכן כנהוג בארה"ב ובאירופה. אנו מעוניינים בלקוחות מרוצים לאורך זמן ועושים הרבה מעבר למקובל בענף למשל: אנו היחידים המחזיקים לשכת שירות העונה במענה אנושי 24 שעות ביממה ! גם דרך הביטול האוטומאטית היא ייחודית לנו.
8. בנוסף, בעקבות הרגישות הגבוהה הקיימת לאחרונה בענף ולמרות העלות הגבוהה התחלנו להפעיל , ניפוי ידני , קריא : מנוי שמנסה להירשם שלא על פי התקנון דהיינו לא ציין שם וכתובת (משמע לא הבין את התקנון) לא מצורף למועדון , לא מקבל מאתנו סמס וכמובן לא מחויב .
9. בהתאם למדיניות החברה , אין אנו רוצים לקוחות בלתי מרוצים ולכן החלטנו ,לפנים משורת הדין, לאשר לו בכל זאת את הזיכוי המבוקש.
10. אנו מברכים על פעולתכם הברוכה ומבטיחים לשתף אתכם פעולה בכל עת .
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה