פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות ושירותיות לקויה בעקבות רכישת מכשירים סלולאריים לקויים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
עמל 8, פארק תעשיות אפק, ראש העין. כתובת:
גמלא, רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני הלתלונן על שירות ומוצרים לקויים שנרכשו על ידי בחברת אורנג' בתחילת השנה 2008.
כאמור רכשתי שני מכשירים מדגם נוקיה 6500 סליידר.
כשבוע לאחר רכישת המכשירים החלו להופיע תקלות טכניות המחמירות עם הזמן.
לא היססתי ופניתי כבר אז למרכזי השירות הטלפונים והפרונטאליים של חברת אורנג' שבזמנו ענו בלאקוניות שאין ולא ניתן לעזור מלבד סנכרונים ונסיונות לעדכן את הגרסאות של המכשירים.
לאחרונה לאחר שהתקלות הפכו דחופות יותר ומזוויעות (בהן ניתוקים של המכשירים באופן עצמוני - RESET, חיוגים עצמאיים של המכשירים למספרים שלא נתבקשו וזיופים של שיחות נכנסות - רישום מידע שגוי על השיחות הנכנסות, מחיקת דטה וזכרונות SIM ועוד...) הפכתי אף אני לדורש יותר בטיפול קפדני יותר ובקשה לפיצוי עבור עוגמות הנפש שנגגרמות לי.
עליי לציין שאכן נעניתי על ידי נציגי אורנג' אך היו הפעמים שבהם נתבקשתי להוציא את קולי ואף להיאבק פעם בנציגה בכירה שהעזה לקרוא לי שקרן לאחר שהמכשירים חזרו מהמעבדה בהתאם לפרוטוקול העבודה שלכם. המכשירים חזרו לאחר שנטען במרכז השירות שיש להחליף את המכסה האחרוי שמכשירים מאחר והוא מקצר מעגלים ולעדכן גרסה "אחרונה".
כאמור מכשירים חזרו מהמעבדה אך רק אחד מהם טופל ובשני כלל לא ניתן יחס (חזר מלוכלך עם אותו מכסה ישן וגרסת חומרה ישנה ולא מעודכנת), לאחר שיצרתי קשר עם אותה נציגה בכירה ממחלקת תפעול ותיקונים, היא טענה שאני משקר שכן היא "רואה לפניה" שהמכשירים טופלו ולא ייתכן שלא מעשה דבר ממעבדה מקצועית כמו של אורנג',
איששתי את דבריי מול מנהל סניף אורנג' רעננה והטחתי בו שאין אני מוכן עוד לעוגמות נפש כאלה...
מאותו רגע החלו להציע לי הצעות עבור פיצויי, האחת הייתה תכנית החזר והשנייה הייתה רכישת מכשיר בעלות מוזלת,
אך אף אחת מהתכניות בעצם לא פתרה את העובדה שחברת אורנג' לא לוקחת אחריות על מכשיר לקוי ומחליפה אותו בעלויותיה שלה. תמיד נצרכתי אני לשלם על מכשירים חדשים אם ברצוני להמשיך "להינות" משירותיה של חברת פרטנר.
מזה שבוע שכבר הסכמתי להיענות להצעות המעליבות של חברת אורנג' ולרכוש מכשירים חדשים בתמורה לאחת ההצעות שהוצעה לי, שכן אז כשניגשתי למרכז שירות נאמר לי שלא יוצע לי את אותן ההצעות מאחר שיצאה "גרסת עדכון" חדשה ו"אחרונה", שוב !!!!

עלבון, כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא על המכשירים / המצאת מכשירים חלופיים במימון העסק פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה