פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים שלא בצדק נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ירושלים 39 קרית אונו כתובת:
קרית אונו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברת יוניסייל חייבה אותי דרך חשבון הטלפון הנייד שלי (פלאפון) על שירותים שמעולם לא ביצעתי.

לאחר שיחה עימם הם הבטיחו לי אישור על כך שאכן נרשמתי לשירות הזה - תוך 24 שעות.

משלא קיבלתי שום אישור ושום התייחסות התקשרתי שוב ושוב, יום אחרי יום ובכל פעם ניתן לי תירוץ אחר לאי שליחת האישור - פעם "האחראית חולה" ופעם "האחראית לא נמצאת". משביקשתי לדבר עם האחראי עליה או מנהל בכיר נתקלתי בסירוב.

רק לאחר שהקלטתי את הטלפנית ואמרתי לה את זה, אחרי ששלחתי להם אימייל זועם ו - 40 פקסים, לאחר שעבר שבוע ימים - קיבלתי את ה"אישור" שמבחינתי הוא בדיחה אחת גדולה. האישור שלהם לא מספק בכלל.

לטענתם נרשמתי באתר שנקרא "אינטרנט קליק" לשירות של בדיחות - רשמתי באתר את מספר הנייד שלי והם שלחו לי קוד לנייד שאותו הייתי צריכה להזין באתר שלהם וכך להירשם לשירות.
ברור שלא עשיתי את זה.
את ה - SMS אני לא זוכרת שקיבלתי, אני אפנה לחב' פלאפון לקבל פירוט שיחות אבל זה ממש לא רלוונטי מכיוון שבאישור שהם שלחו לי מופיע תאריך ושעת שליחת ה - SMS אליי עם הקוד.
לא מופיע אישור שבו רשמתי את הקוד שנשלח אליי באתר (שזו בעצם ההרשמה עצמה).
לטענתם הם לא יכולים לספק לי אישור כזה.

מבחינתי אם אין להם את האישור שהזנתי את הקוד במחשב (שזו מהות ההרשמה עצמה) - אני לא חושבת שהם יכולים לקחת כסף מהחשבון שלי מכיוון שזה אומר שכל אחד יכול להזין את מספר הטלפון שלי באתר ועל ידי כך לגרום לחיובי.

אני חושבת שהם משקרים לי ויותר מכך, אני חושבת שהם ניזונים מאנשים שלא הספיקו לנעול את ה - SMS בתשלום (כפי שאני לצערי לא עשיתי) וכל מי שלא נעל SMS בתשלום וקיבל מהם SMS - חויב !

אם המשפט האחרון שלי לא נכון - שישפרו את המערכות שלהם על מנת לספק אישורים יותר מדויקים על פעולות שאנשים ביצעו !
אם הם לא מסוגלים להוכיח כי הזנתי את הקוד שנשלח אליי באתר האינטרנט שלהם (ועל כך כל הויכוח) - מבחינתי זה אומר שהכסף נגנב ממני ללא כל אישור מצידם ואני דורשת אותו בחזרה !!!

לא ייתכן כי כל חברת תקשורת קטנה תדחוף עמוק את ידה לתוך חשבון הטלפון של הצרכן, תגנוב משם כספים כאשר אין לה את האישורים המספקים.
האישור שנשלח לי מגוחך !! לא מספק בכלל !! אני דורשת אישור על ביצוע הפעולה או החזר כספי ומיד !!
כספי סוג הנזק :
החזרת הסכום שנגנב ממני מיידית: 15.48 ש"ח פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה