פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הודעות אס אם אס בתשלום שאותן לא קיבלתי לא אישרתי אבל שילמתי נושא התלונה:
פקרסקי-פופוב גילי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
לא ידוע כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני זמן קצר (לפני כחודש) שמתי לב כי כבר המון זמן יש לי חיובים מוזרים ... פניתי לחברת סלקום ע"מ לגלות מהיכן נובע החיוב המוזר... בחברס סלקום נאמר לי שאלו חיובים של חברות יוניסל ו חברת איי. אינטראקטיב.והן שולחות לי הודעות מידע.ברצוני לציין כי מעולם לא הגיעו אלי הודעות נושאות פרסום ואינן שייכות לחברת סלקום יותר מזה לא הזמנתי ולא ביקשתי שרותי הורוסקופ ו/או בדיחות למכשיר הסלולר שלי. נציגה נחמדה מסרה לי את מספרי טלפון של שתי החברות . והתחלתי להתקשר אליהן .
את חברת יוניסל הצלחתי להשיג במהרה .אך בתשובה קיבלתי כי יש להם אישור ממני ורק תוך 24 שעות ייצור איתי קשר אחראי, בחור בשם גלעד אשר שוחח עימי מסר כי אין שום בעיה לבטל את שליחת ההודעות אלי אבל אין אפשרות לקבל החזר חיובים . הובטח כי יחזור אלי מנהל תוך כמה ימים ... היום התאריך 16.03.09 ועדיין לא שמעתי ממנו דבר.
כבר באותו היום יצרתי קשר גם עם החברה איי.אינטראקטיב - כל פעם אני מגיע לשיחה עם בחורה אשר לוקחת הודעות בלבד ... מספר פעמים מסרו לי ולבן זוגי כי תוך חצי שעה עד שעה יוצרים איתי קשר מהמוקד . כל יום מבטיחים לי את ההבטחות הללו , ועדיין לא קיבלתי אפילו טלפון אחד מהחברה המדוברת.

מה אני צריכה לעשות ע"מ לקבל את הכסף שלי בחזרה שאותו שלמתי בלי לקבל את השרות???
כספי סוג הנזק :
מבקשת החזר כספי שלא נדבר על עוגמת נפש בזמן השיחות כאשר עושים ממך מטומטם פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה