פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוטעה של תקציב הטוקמן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
מכיוון שזאת פעם שלישית שהתקלה מתרחשת עם ספק התוכן הנ"ל,חשבתי להביא את הנושא לתלונה.
מכיוון שלא בדקו את הנושא ולא החזירו לי תשובה אני מגיש את התלונה כדי שיבדקו את עצמם.
יוניסל מחזקיה באתר WWW.1010.CO.IL ,אתר שנותן שירותי תוכן לסלולרי.
במסגרת האתר יש אפשרות לרכוש "חבילת קומבינה" ,חבלית נקודות שמקנות ללקוח הורדה מוזלת תוך שימוש בנקודות שנרכשו מזמן ההרשמה.
חשוב למיין שניתן לעקוב כל הזמן על הנקודות שנותרו במנוי ובמידה וחרגתי מכמות ההורדות,יש הודעה מסודרת שאין ברשותי "נקודות קומבינה"
ולכן ההורדה תחוייב בתשלום רגיל ולא בנקודות
מה שקרה השבוע,וזאת כבר פעם שלישית :
הורדתי 2 תמונות לסלולרי ,ותארתי לעצמי שירדו לי "נקודות קומבינה" כמו שאמור להיות.
ובכן כך קרה, אבל מה שגם קרה הוא שירדו לי 14 ש"ח מחשבון הסלולרי שלי ( טוקמן ) באותו רגע בדיוק
ז"א גם חייבו אותי בנקודות וגם לקחו לי 14 ש"ח, כאילו שאין לי חבילת נקודות
בפעמים הקודמות הם הודו בטעות והחזירו לי את הכסף .
אבל זה לקח חודשיים,הפעם אני לא מוכן לחכות חודשיים.
ביקשתי מהם שיבדקו את הנושא ויחזירו לי תשובה איך זה קורה כך כל פעם , ולא קיבלתי תשובה
עשיתי להם צילומי מסך ושלחתי להם כדי שיראו שירדו לי נקודות קומבינה
ויש לי אישור לסלקום שירדו לי 14 ש"ח בעקבות הורדת התכנים הנ"ל


כספי סוג הנזק :
החזר של 14 ש"ח שירדו לי ותשובה מדוע זה קורה פעם שלישית פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה