פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה באמצעות עיסקה עם ילדה בת 10.5 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי חש.גבייה 54.54 מחב יוניסל לא ידעתי מיהם התקשרתי והתברר שיוניסל הם מרום והם גובי החל מיוני 2008..חב מרום ,כאשר אין לי אינטרנט בטלפון סלקום
מתברר בפועל חב מרום ניכנת לאתרי ילדים באינטרנט ומחפשת ילדים לאודישןילדים מתלהבים נרשמים,הפצרותיה של בתי נגשתי לאודישן בחב. מרום אבל!!!!אודישן לא היה הם אפילו לא בחנו ילדים הם מיד הציעו בוק צילומים,גם תרנוגלת מרוטה וחרגול
היו ניגשים לבוק תמורת כסף\סירבתי גם במקום וגם טלפונית כאשר הם חזרו אליי ואמרתי במפורש שאני לא רוצה שום תקשורת וגם לא חתמתי על שום מיסמך גם
הילדה שלחה באמצעות האתר הודעת ביטול אפילו אני נינסתי לאתר מרום בקישור ושלחתי מייל כולל מספר הטלפון להפסיק לשלוח הודעות,הם לא הפסיקו ואני לא ידעתי כי מרום גובה כספים מחשבון הטלפון באמצעות יוניסל מי היה מעלה את הקירבה בינהם.טענת יוניסל מאוד נוחה שלא קיבלו הודעה למרות שהייתה הערה שההודעה עברה בהצלחה ,מסרבים לזכות על תקופה של שנה בטענה שהילדה ניכנסה לאתר ונירשמה ממתי החוק מאפשר באתרי ילדים למסור טלפון של הורים שהוא חתימת עיסקה זאת הונאה נקייה \ילדים רבים שעשו בוק למען פירסום בעקבות שכננוע הסוכןאו סוכנת שמדברים בנועם נישארו עם הבוק ווהורים עם חשבון ובוק אשליות,היכן כל הגורמים במדינה שמתפקידם להיות מעורבים נרדמו בשעת מישמרת לא פלא שגופים מסוימים מנצלים את הפירצה ,,,,,,,,,,,
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה