פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא בצדק נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי בני בן ה 9 שיחק משחק טריויה בפלאפון שברשותו.
המשחק ערך 2 דקות. בתשובות של נכון ולא נכון SMS.
כשהתישבתי במחשב ראיתי במקרה על הצג את הרישום למשחק
עליך להקיש את מספר הטלפון שלך ומרגע זה אתה מתחיל לשחק.
כשנכנסתי לקישור של התקנון שאותו בני לא קרא (10 עמודים גם אם היה קורא אני בספק אם היה מבין) נדהמתי לגלות שעלות כל תשובה
1.80 ש"ח.(בני ענה אולי על 20 בערך)
התקשרתי לחברת פלאפון שטענו שיש לפנות ליוניסל פניתי ליוניסל ואף העברתי פקס לאחראי אך לשוא אפילו לא חזרו אלי.

אודה על טיפולכם
מצב העתק מכתב מתאריך 240509 ליוניסל
לכבוד
יוניסייל
מנהל שירות לקוחות
נדון : זיכוי בגין משחק טריויה לפלאפון מספר 050-9051562

בתאריך 22/05/09 בני נרשם למשחק SMS YES NO, הוא שיחק במשך מספר דקות.
כשניגשתי במקרה למחשב על הצג הופיע הרשמה למשחק כשקראתי את התקנון נוכחתי לדעת כי המשחק כרוך בתשלום. (לא ראיתי שצוין גיל המשתמש והמשחק מופיע באתר לילדים).
ברצוני לציין שבני בן 9. הוא לא קרא את התקנון ובספק אם היה מבין אם היה קורא.
בשיחה עם נציגי פלאפון בתאריך 24/05/09 נאמר לי כי המכשיר אינו חסום לתכנים כאלה
ולפי בקשתי מעכשיו ייחסם.
בפניה לבקשת עזרה בשירות לקוחות (ענבל), לא קיבלתי מענה ראוי .
אבקש להתיחס לפניתי זו ולזכות את חשבוני בגין המשחק, על מנת למנוע פרסום


אודה על טיפוליכם
נ מיטל דיין איבגי
טלפון 050-2065562

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה