פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות ומשחק בלקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מס' חודשים האחיין הקטן שלי נרשם למין הגרלת "לוטו חינם" שזו בעצם הגרלה חד פעמית שניתנת באופן חד פעמי חינם למשתתף.
האתר מבקש בסה"כ מס' טלפון שאליו ישלחו המספרים.
לא מצויין באתר שיש לבטל זאת לאחר מכן על מנת שלא יגבו ממך כספים מיותרים על משהו שגם ככה אין בו שימוש.
המכשיר טלפון היה שלי והמשכתי משום מה לקבל הודעות על מספרי לוטו נכנסתי שוב לאתר בניסיון לבטל את ההרשמה אך ללא הצלחה לא ידעתי למי לפנות אז השבתי לאותו מספר בסמס ובבקשה שלא לשלוח לי יותר מספרים ושאני לא מעוניינת בשירות.
להפתעתי הרבה באותו חודש קיבלתי חשבון מחברת סלקום על סך של כ80 שקלים !!!!!! על הודעות מחברת יוניסיל בע"מ
ביקשתי מחברת סלקום לחסום אותי אך להפתעתי גם חוייבתי על החודש השני .
הסכום המסתכם בו חוייבתי עמד על כ170 שקלים שפשוט הלכו לפח! אין לי מילה אחרת לתאר זאת.
התרוצצתי במשך שעות ארוכות ושוחחתי עם חברת סלקום ובמקביל עם חברת יוניסייל במקביל אך ללא הועיל
חברת סלקום שלחה לי פירוט חשבונית מחודש ספטמבר בה מפורט כי נשלח סמס לחברת יוניסיייל מהמכשיר- בבקשה להפסיק את השירות.
חברת יוניסייל מצידה לא רואה דבר ומתכחשת לעובדה כי קיבלה כל סמס שכזה למרות שאני יודעת בוודאות ששלחתי הודעה כזו.
איך ניתן לגבות כך ברמאות מאדם תמים שלא יודע כלל שהוא מחוייב על הדברים האלה ושגם כשהוא רוצה לבטל את השירות אין לו למי לפנות והוא גם לא יודע למי לפנות (כי האתר ממש לא מציין שהעניין שייך לחברת יוניסל).
אני ממש מאוכזבת מהמקרה גם מחברת סלקום שלמרות כל ניסיונה לעזור לא הועילה לי בדבר ולמרות שביקשתי חסימה עדיין קיבלתי חוב לא קטן לחברת יוניסיל.
וחברת יוניסיל בפרט שפשוט מתנהגת באופן מחפיר ואפילו לא ניסו לעזור לי ולא במעט.
זה רק מלמד אותי ואת כל הסובבים אותי לא להשתתף יותר בשום מבצע/הגרלה כי פשוט הכל עבודה בעיניים שלכאורה נראית חינמית, ואני בטוחה שעוד המון אנשים תמימים כמוני נפלו במלכודת.
כספי סוג הנזק :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה