פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שלא כדין< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב ירושלים 39 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.12.09 פניתי לחברת יוניסל בנושא חיוב החשבון הסלולארי בסלקום של ביתי בת ה 17 בסך 27.46 ₪ בגין שירות שהוזמן כביכול ע"י ביתי .בדקתי את הנושא מול ביתי אשר הכחישה הזמנה זו ו/או קבלת סיסמא מחברת יוניסל במכשירה. בשיחה עם נציגת חברת יוניסל הם אמרו שישלחו לי הוכחה שההתקשרות אכן בוצעה. ביקשתי לקבל מיצג משפטי המעיד על ביצוע הפעולה, אך מעבר להודעת חברת יוניסל שההתקשרות בוצעה לא קיבלתי כל הוכחה שאכן התבצעה התקשרות הנטענת על ידי יוניסל ע"י ביתי.
מכתב בקשה לביטול החיוב נשלח לחברת יוניסל בתאריך 22.12.09 אך יוניסל מתעלמים.
לאור היעדר תשובה עניינית מיוניסל ערכתי בדיקה מקיפה של כל החיובים שנעשו על ידם שלא כדין במהלך שנת 2009 ומתברר כי במהלך תקופה זו בוצעו חיובים מחשבון הסלקום שלי בגובה של כ 150 ₪ בתוספת מע"מ לטובת יוניסל, עבור חיובים בגין פעולות שונות ומשונות, אשר מוכחשות מכל ע"י ביתי.
כמו כן, ביתי הינה קטינה ואינה משלמת את חשבון הטלפון כך שאין היא יכולה לבצע כל התקשרות עם כל גורם מבלי לקבל את אישורי. היום יצא מכתב נוסף אליהם.
לאור האמור לעיל אני מבקשת לקבל החזר על החיוב ומעבר לכך לטפל בכך שלא ניתן יהיה לבצע כל התקשרות עם חברת יוניסל מבלי לקבל את אשור המשלם. מצב בו גורם אחד משלם וגורם אחר יכול לבצע התקשרויות על חשבון המשלם הינו עבירה על החוק.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על כל החיובים שנעשו שלא כדין בשנת 2009 פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה