פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחשבונית של חברת סלקום לתקופה 8.12.09 - 7.01.10 הופיע חיוב של כ-19 ש"ח
עבור שירותי תוכן ע"י ספק תוכן "יוניסל".
בשיחה עם נציגת שירות לקוחות חברת יוניסל בשם מור בתריך 20.1.10 נאמר שבוצע רישום מהמספר הנייד שלי לשירות הודעות של "קניון המותגים" בחודש 5.09.
לא נרשמתי לשום שירות ולא אישרתי לחברת יוניסל לחייב אותי על שירות שלא הוזמן
ולא ניתן.
המכשיר סלקום היה בכלל מנותק תקופה ארוכה ולא היה בשימוש.
אני דורשת לזכות אותי בסכום שחוייבתי ללא רשות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר של התשלום פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה