פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים בלתי פוסקים חרף בקשות חוזרות ונשנות להפסקת השרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביתי בת ה-10 נרשמה (בתמימותה) לשרותי התוכן של חב' יוניסל לפני כשנה. לפני מס' חודשים פניתי לחב' אורנג' (בה אנו מנויים) וביקשתי להפסיק את שרותי התוכן משום ששמתי לב לחיובים הגבוהים בהם חשבון הסלולר מחויב בגינם. אורנג' חסמו את השרות מבחינתם, אולם בחב' יוניסל המשיכו לחייב אותי. פניתי לפחות 4 (!!!) פעמים נוספות לחב' אורנג', שם הבטיחו לעזור לי בעצירת החיובים הלא רצויים. ניסיתי אף לפנות טלפונית לחב' יוניסל, אולם עקב זמני המתנה ארוכים מאוד, נאלצתי להרים ידיים. בשיחת טלפון מול אורנג' (נציג אורנג' הצליח להעלות נציג מחב' יוניסל על הקו) נאמר לי ע"י נציג חב' יוניסל כי החיובים על ידם הופסקו כבר בחודש אוגוסט 09. פניתי שוב לאורנג' עם טענה זו ואורנג', מצידם, טוענים כי החיובים שנמשכים לפני אוג' ואחריו הם אך ורק מחב' יוניסל ולמעשה, לצערי, לא הופסקו עד היום! בנוסף לחיובים הבלתי רצויים שביקשתי מחב' אורנג' להפסיקם, עוד קיבלתי מידע שיקרי מנציג חב' יוניסל כי למעשה הנייד של ביתי אינו מחויב על ידם בשרותי תוכן מחודש אוגוסט 09. אני חסרת אונים ואין לי שום דרך לחייב את חב' יוניסל להפסיק את החיובים בנייד של ביתי. מאוד מבקשת עזרה.
גם עוגמת נפש רבה!!!! סוג הנזק :
הפסקת החיובים של שרותי תוכן דרך חב' יוניסל וזיכוי רטרואקטיבי מחודש אפריל 09. פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה