פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי חברת יוניסל גובה מחשבון הססלולר שלי ושל אשתי כספים על שרותים שאנו לא מעוניינים,
לפני חודש ביקשתי מחברת פרטנר לחסום את השירות ואכן הם חסמו ,
מפרטנר מסרו לי שאני מחוייב להתקשר ליוניסל על מנת שיחסמו את הגבייה,
לפני כחודש התקשרתי והנציגה מסרה שהיא חסמה את השירות ואת הגבייה ,
לצערי גם החודש הם המשיכו לגבות ממני כספים ואני מנסה להתקשר את שירות הלקוחות שלהם שמספרו 03-5614664 וכל הזמן תפוס,
מה עליי לעשות
כספי סוג הנזק :
שיחסמו את הגבייה שגבו ויחזירו את הכסף שגזלו ממני פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה