חיוב של |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לצערי חברת יוניסל גובה מחשבון הססלולר שלי ושל אשתי כספים על שרותים שאנו לא מעוניינים,
לפני חודש ביקשתי מחברת פרטנר לחסום את השירות ואכן הם חסמו ,
מפרטנר מסרו לי שאני מחוייב להתקשר ליוניסל על מנת שיחסמו את הגבייה,
לפני כחודש התקשרתי והנציגה מסרה שהיא חסמה את השירות ואת הגבייה ,
לצערי גם החודש הם המשיכו לגבות ממני כספים ואני מנסה להתקשר את שירות הלקוחות שלהם שמספרו 03-5614664 וכל הזמן תפוס,
מה עליי לעשות
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיחסמו את הגבייה שגבו ויחזירו את הכסף שגזלו ממני |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|