פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה שלא באישורי דרך חשבונית האורנג' נושא התלונה:
גל קרין שם/כינוי:
‏יום שני ‏03 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר חיפוש קטן בגוגל הבנתי כמה נפוצה החוצפה והרמאות שאליה נחשפתי.
אינני נוהגת לבדוק את חשבוניות הפלאפון שלי , הם מגיעות להוריי ותקופה שלא היתה בארץ ובכל פעם שכן פניתי לאורנג' בנוגע לחשבונית מעולם לא הזכירו שום חיוב מחברה חיצונית תמיד דובר על שימושים שלי של דקות שיחה והודעות אסמס שאני שולחת ולא מעבר לכך מאחר ואינני נוהגת לגלוש דרך הפלאפון או להוריד שום צילצולים וגם לא מצביעה בתוכניות ריאלטי או בעוד עשרות הדרכים שהבנתי שמתרצת אורנג' את החיוב.
מ 2008 unicell גובה לי דרך חשבונית האורנג' חיובים על סכומים משתנים . פניתי לאורנג עשרות פעמים ונתקלתי בקיר אטימות ורמאות . הסברתי להם שמעולם לא אישרתי לשום בית עסק לגבות לי כסף דרך אמצעי התשלום שמסרתי לחברת הסלולר. ואני חושבת שזה חוצפה ורמאות כל הדרך פעולה וטיפול בנושא הזה מדובר מעל אלף שח במקרה שלי. אני נורא נזעמת כרגע אנ י אנסח עצמי טוב יותר ואגיש את התלונה בפירוט פשוטנ היה לי חשוב להצטרף ברישום הראשוני אני חייבת עזרה.
כספי סוג הנזק :
החזר מלא! פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה