פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי נושא התלונה:
יזרעאלי יעל שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני מנויה של חב' אוראנג'.
בחשבון האחרון - להפתעתי הרבה - צויין סכום אסטרונומי שלא התקבל על הדעת!
בעייני בפרוט החשבונית הופתיתי לגלות שאני מחוייבת ע"י ספק חיצוני - unicell - על שירותי מידע (מה שכמובן לא ברור לאדם מן הישוב מה הכוונה במילים אלה).
התקשרתי לחב' אוראנג' והם מיד התנערו מאחריות ושלחו אותי לחב' unicell - לההגדרתם ספק חיצוני שלא באחריותם!!
התקשרתי לחב' האמורה. מלבד המתנה של 20 דקות!!!!!!!!!! על הקו........ענתה לי בחורה - שבלשון המעטה נגדיר אותה לא חביבה - ולשאלתי הודיעה לי שאני מחויבת על משחקי טריוויה והרשמה לקניון מותגים!!!! מעולם......מעולם...... ושוב אני חוזרת.....מעולם - לא נירשמתי ולא שיחקתי וכשאני מקבלת כל מיני הודעות ופרסומות אני מיד מוחקת!!!!!!! כשהתעקשתי איתה שלא בא בחשבון ואני מבקשת שתעביר אותי לממונים עליה, היא צעקה עלי וחד משמעית הודיעה לי שאי אפשר ועלי לשלם!!!!!!!! לבסוף - לדרישתי - היא נתנה לי פקס של מח' פניות הציבור!!!!
אני מאד מאד כועסת וחושבת שפשוט עובדים על אנשים בעיניים, וארחיק ואומר שמתבצע כאן עושק לאור היום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואיך אני מקבלת את כספי חזרה???? מדובר כאן במאות שקלים!!!!!
בברכה ובתקווה שיפורסם בראש חוצות!!!!
יעל
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה