פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוד לאור היום נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
סלקום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לא מעטים הם האנשים שנפגעו מהתנהגותן של ספקיות התוכן החיצוניות.
גם אני נפלתי קרבן להתנהגות זו ובחשבון החודשי של אשתי בסלקום נגבו כ-70 ש"ח בגין שירותי תוכן חיצוניים, זאת בזמן שמעולם לא ביקשה זאת!
ומעשה שהיה כך היה:
מסתבר שבאתר אינטרנט כלשהו קפץ 'פופאפ' בו היה כתוב "ברצונך לקבל 4000 ש"ח לבזבוזים? הקש את מס' הטל' הסלולרי והשתתף בחידון"
מס' הטל' (0544919196) הוקש, ומיד לאחמ"כ נשלחה הודעת SMS בזו הלשון: "לידיעתך - להתחלת המשחק בכל עת שלח את המילה "משחק" ל5151"
הודעה חוזרת שמאשרת את ההשתתפות לא נשלחה ולמרות זאת החיובים העצומים (12 ש"ח ליחידה) החלו להופיע.

אציין שאין זו הפעם הראשונה שנפלתי לתרמית, ובפעם הקודמת נאלצתי להתקשר שוב ושוב במשך למעלה מחצי שנה (!!) עד שהוחזר לי כספי,
זאת כמובן לאחר התחייבויות חוזרות ונשנות שיחזרו אלי, שיזכו אותי וכו' וכו',

הפעם אני לא מתכוון לוותר, ומקווה שאולי פניה מעל האתר תסייע לי להשיב את כספי הגזול.

כמובן שתירוצים שראיתי בתגובות קודמות, דוגמת "חברת יוניסל היא צינור להעברת הכספים בלבד וכו' וכו'" אינם מספקים, מהסיבה הפשוטה שהחברות שמספקות את השירות מסתתרות מאחורי מטריית ההגנה אותה פורסות יוניסל וסלקום (-במקרה שלי), וחברת יוניסל עצמה גובה עמלות דשנות על ה'שירות'.

לא ברור לי על פי איזה חוק ואיזה הסכם נגבים הכספים, זאת בפרט שברור לכל בר דעת שמדובר בהטעיה ואף אדם לא יסכים לשלם 12 ש"ח לחידת SMS.
כספי סוג הנזק :
השיבו את הכסף והפסיקו להכניס את ידיכם לכיסי הלקוחות!!! פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה