פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא אישור וללא הסכמה או תמורה נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר שהשתתפתי באחד החידונים ברשת של מענה על שאלות ב SMS מאז במשך 3 חודשים לפחות אני מקבלת שאלות ולא עונה עליהם, ומסתבר לי שבכל חודש כזה חוייבתי בסכום שנע בין 52 ל 66 ש"ח. ללא אישורי, ללא ידיעתי , וללא הסכמתי כמובן
כספי סוג הנזק :
החזרת כספי והפסקת ההודעות והחיובים פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
Nנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
לקוח נרשם לשירות באופו מסודר, הכניס מספר נייד באתר, קיבל למספר נייד אותו הזין באתר, קוד אימות אישי, הזין אותו בחזרה לאתר, אישר תקנון. זאת אומרת ביצע הרשמה תקינה ואישר עלויות השירות. תגובה:
לבדוק טוב כמה עולה שירות לפני שנרשמים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה