פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים במירמה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום אני בדרך כלל לא בודקת את החשבון הטלפון שלי אבל אחת לתקופה אני עושה בדיקה. לפני כשבוע בדקתי את החשבון שלי וראיתי שאני מקבלת כל מיני חיובים מוזרים בחשבון על הודעות מוזרות פניתי לחברת אורנג' ולאחר בדיקה נאמר לי שיש לי חיובים בסדר גודל של 80-90 שח בחודש על חיובי הודעות לחברת יוניסל.
לאחר בדיקה איתם נאמר לי שגם הודעות לחברת אגד שביצעתי מחויבות על ידכם.
מעבר לזה אין לי שום שימוש בשרות שלכם אך ורק לחברת אגד.
הבוקר דברתי עם נצגיה מגעילהההההההההההה שבסוף השיחה לאחר שביקשתי מנהל היא ניתקה לי את הטלפון בפרצוף אבל זה אחרי שהיא זלזלה וקראה לי שקרנית כמה פעמים.
אני מודה שאני משתמשת בשרות של חברת אגד אבל מעבר לזה אני לא משתמשת בשום שרות.
אני לא מוכנה לשלם על הודעות ששולחים לי ולא ביקשתי מעולם לקבל.

אני מבקשת לקבל את כל ההחזר על כל ההודעות ששלחתם או מי מטעמכם חוץ מהחיוב על הודעות של אגד.

תודה רבה
כספי סוג הנזק :
החזר עבור כל מה שלא קשור לאגד ופיצוי על עוגמת הנפש שגרמת לי ועל העצבים פתרון נדרש :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
לקוחה נרשמה לשירות של "במרום הפקות" הזמנות לאודישנים ע"י SMS. הרשמה מתבצעת באתר www.bamarom.co.il. לקוח מזין את המספר שלו באתר, מקבל קוד אימות אישי, מזין אותו בחזרה באתר, מאשר תקנון ורק אז נרשם לשירות. לקוחה פנתה למוקד 3 פעמים וקיבלה הסבר על כך. במידה וקיימות שאלות נוספות - ניתן לפנות לחברת במרום הפקות או אל מוקד ש"ל של יוניסל. תגובה:
הוסבר ללקוח עלמהות השירות ודרך הרשמה לשירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה