פרטי התלונה

תלונות UniCell (אוניסל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב באמצעות חשבון סלולארי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
שלמה המלך 37 קרית אונו כתובת:
תיאור הבעיה:
הבוקר התברר לי התווספתי לקורבנות ההונאה של חברות התוכן. בחשבון החודשי של אורנג' (בשימושו של בני בן ה-14) חוייבנו בעשרות שקלים על שירותי תוכן לכאורה שלא היה לאף אחד מושג כי כרוכים בתשלום.
בדרישה מאורנג' לביטול החיוב והעברה להתמודדות ישירה מול החברה נאמר לי "כי לא יכולים..." :)
ראוי כי בכל מקרה בו השירות כרוך בתשלום יידרש אישור בעל הקו (במקרה זה - ההורים) ולא ניתן יהיה לספק שירותי תוכן ללא הסכמתם. לחילופין - על החיוב להיות בכרטיס אשראי ולא בחיוב חשבון הסלולאר שאינו צד בעניין.
הסיפור אינו נגמר ואני שוקלת תביעה משפטית נגד כל הנוגעים בדבר.
כספי סוג הנזק :

UniCell (אוניסל) שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
לקוחה השתמשה בשירות של "דפי זהב", חיפוש טלפונים של דפי עסק, היא חיפשה מספר טלפון של פיצה. כול בקשה לחיפוש מספר טלפון עולה 1 ש"ח כולל מע"מ. לקוחה חויבה ע"ס 2 ש"ח בסה"כ. תגובה:
במידה ולא משתמשים בשירות - לא מחויבים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה