|
|
|
|
|
|
חיוב באמצעות חשבון סלולארי |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
שלמה המלך 37 קרית אונו |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הבוקר התברר לי התווספתי לקורבנות ההונאה של חברות התוכן. בחשבון החודשי של אורנג' (בשימושו של בני בן ה-14) חוייבנו בעשרות שקלים על שירותי תוכן לכאורה שלא היה לאף אחד מושג כי כרוכים בתשלום.
בדרישה מאורנג' לביטול החיוב והעברה להתמודדות ישירה מול החברה נאמר לי "כי לא יכולים..." :)
ראוי כי בכל מקרה בו השירות כרוך בתשלום יידרש אישור בעל הקו (במקרה זה - ההורים) ולא ניתן יהיה לספק שירותי תוכן ללא הסכמתם. לחילופין - על החיוב להיות בכרטיס אשראי ולא בחיוב חשבון הסלולאר שאינו צד בעניין.
הסיפור אינו נגמר ואני שוקלת תביעה משפטית נגד כל הנוגעים בדבר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
UniCell (אוניסל) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
לקוחה השתמשה בשירות של "דפי זהב", חיפוש טלפונים של דפי עסק, היא חיפשה מספר טלפון של פיצה. כול בקשה לחיפוש מספר טלפון עולה 1 ש"ח כולל מע"מ. לקוחה חויבה ע"ס 2 ש"ח בסה"כ. |
תגובה: |
במידה ולא משתמשים בשירות - לא מחויבים |
פתרון: |
|
|
|